ik snap Windows7 instalatie niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaneJord

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2013
Hallo ik heb een usb gekeregen van een vriend met windows 7 dus ik probeer het té instaleren dan komt er iets met:Een stuurprogramma voor een cd dvd station ontbreekt dus ik kijk op internet wat ik moet doen én zeiden ze dat je naar opdrachtprompt moet dus ik Doe dat ik moet allerlei woordjes typen op het einde moest ik een soort XCOPY code doen ofzow maar lukte niet ik wou graag als iemand weet wat ik moet doen
Tot ziens
Happy 2014

Wat heb je op de USB staan van Windows 7? Een enkel installatiebestand?

Ik heb windows 7tool gedowload én de iso bestand op mijn usb gezet de instalatie zeg dat geen hard drive is terwijl ik dit vaker doe

Voor de installatie heb je een vaste HDD nodig. Je USB opslag is verwisselbaar en houdt het automatisch in dat Windows daar niet op geïnstalleerd kan worden.

Je moet die ISO doormiddel van dat tooltje op je usb stick zetten. Je kan dus het best al je spul dat nu op de usb stick staat wegzetten op een HDD die in een pc/of iets anders
zit. Klik dat tooltje open, en volg de instructies. Als je dat allemaal hebt gedaan, dan moet je in je bios kijken of de opstartvolgorde goed staat. Je kan ook gewoon de opstart afkappen, en kiezen van welk medium je wilt opstarten. Je maakt dus een soort van opstartcd.

Laatst bewerkt:
Als ik me pc wil opstarten vragen zeg dr pc boot failed click F1 to try it again én met usb gaat het én ik weet egt niet hoe ik het anders op die hdd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan