Ik stuur spam zonder te mailen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parradox315

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
hallo ik heb hier echt een irritant probleem ik stuur ongewild naar 12-15 mensen spam zonder dat ik iets doe en ik krijg altijd de postmaster failure mail dat het mailen mislukt is dus ik probeer ongewild te spammen denk ik?? het weet ook email adressen van een paar vrienden van me wat nu ?:mad:

Deze ergernis hoeft niet persé jouw schuld te zijn...
Scan voor de zekerheid je systeem even met de gratis versie van Malwarebytes...
http://www.malwarebytes.org/

Het is heel goed mogelijk dat ergens een adresboek waarin jouw emailadres voorkomt is gehacked... Die mailadressen worden vervolgens door spammers/hackers als afzender gebruikt... soms sturen ze dan ook nog een virusje mee want ze weten dat bijlagen van "bekenden" meestal wél geopend worden...

Ook is het mogelijk dat je ergens op een site zelf je mailadres hebt opgegeven en dit in "verkeerde handen" terecht gekomen is.....

Laatst bewerkt:
Ja ze sturen ook een bijlage mee waarop staat downloaden in zip dus echt kei irritant hoe kan ik mijn account weer unhacken zegmaar dat er NOOIT meer zoiets raars komt?

Deze ergernis hoeft niet persé jouw schuld te zijn...
Scan voor de zekerheid je systeem even met de gratis versie van Malwarebytes...
http://www.malwarebytes.org/

Het is heel goed mogelijk dat ergens een adresboek waarin jouw emailadres voorkomt is gehacked... Die mailadressen worden vervolgens door spammers/hackers als afzender gebruikt... soms sturen ze dan ook nog een virusje mee want ze weten dat bijlagen van "bekenden" meestal wél geopend worden...

Ook is het mogelijk dat je ergens op een site zelf je mailadres hebt opgegeven en dit in "verkeerde handen" terecht gekomen is.....

Oke hoe kan ik mijn account zegmaar unhacken echt vet irritant dat mensen dit leuk vinden:p:mad:

Scan eerst even om uit te sluiten dat je zelf de veroorzaker bent...

Verder kun je er weinig aan doen.

Scannen met MBAM zoals hierboven aangegeven, en evt. ook SAS (SuperAntiSpyware) om evt. een botnet-spamvirus / ander virus uit te sluiten.
Als dat niet het probleem is, even wachtwoord veranderen naar iets compleet anders, en dan zou je er geen last meer van moeten hebben.

Als je niet goed weet hoe je met MBAM/SAS moet scannen, kijk even in m'n onderschrift.

Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan