Ik weet geen raad meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis802

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
5
Hallo iedereen,

ik weet geen raad meer... Ik krijg steeds een blauwscherm, 'k kan wel janken... Dit is het logboek:

BCCode: d1
BCP1: 00000000
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 8AA253D5
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

0x000000d1, 0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0x8aa253d5, 8aa253d5, 8a957000, 479190e7.

ndis.sys
 
Dit probleem onstaat eigenlijk nooit 'zomaar'. Wát heb je gedaan met / aan je systeem kort voordat het begon?
 
Dit probleem onstaat eigenlijk nooit 'zomaar'. Wát heb je gedaan met / aan je systeem kort voordat het begon?

Ik heb recentelijk Call of Duty 5: World at War geinstalleerd. Ik heb net een systeemherstel gedaan om te zien of het zo opgelost is. Zo niet dan kom ik terug.

Dankuwel voor uw snelle reactie.

Groetjes, Dennis.
 
De oorzaak kan / kon vermoedelijk gezocht worden bij de drivers van je netwerkkaart.
 
Het Blue Screen of Death (blauw scherm des doods) is een melding van het besturingssysteem Microsoft Windows dat er iets mis is gegaan wat niet automatisch te herstellen is. Het betekent meestal dat de computer opnieuw opgestart moet worden. De tekst op het scherm bestaat uit witte letters op een blauwe achtergrond. De term wordt meestal afgekort tot BSOD (of BSoD), of wordt blue screen genoemd.

Vanaf Windows 3.x wordt deze melding in deze vorm gebruikt.

Hoewel dit natuurlijk moeilijk te controleren is in een gesloten systeem, kan men toch aannemen dat deze fouten in de programmatuur niet meer aanleiding geven tot een dergelijke crash. Vandaag neemt men aan dat dergelijke fouten vooral veroorzaakt worden door soortgelijke fouten in de kernel of in stuurprogramma's voor hardware.

Misschien kan dit helpen...?? http://www.pcwereld.be/blog/eclipx/een-blue-screen-wat-nu-te-doen-bsod...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan