hoi,
ik schat zo'n 2 dagen geleden deed mijn windows live messenger het niet meer...
nouw dus ik even googlen, de beroemde fout:80048820- Uitgebreide fout Code 8004840F
dus ik opzoeken hoe ik het kan fixen... echt alles geprobeerd hij deed het nog niet...
(b.v. die .dll bestanden vernieuwen ofso, aantal keren gedaan, en DNS legen)
nou dus ik ga nog eens kijken op die 'messenger ondersteuningspagina' staat daar: check of je alle updates hebt, de rest had niet gewerkt dus maar even doen dan.
Url ingevuld kom ik op een doorverwijspagina waarop staat dat ik internet explorer 5 of hoger moet gebruiken (ik gebruik nu firefox omdat ik internet explorer 8 heb, wat nogal een ramp is)
dus ik start internet explorer op... ik heb geen verbinding...
dus ik check mijn firefox: verbinding...
ik heb dus geen idee wat ik nu moet doen, ik wist ook niet zeker waar ik mijn vraag moest stellen omdat het over internet explorer gaat en MSN , al denk ik dat het toch iets moet zijn met mijn router/poorten ofso.
misschien weet iemand een oplossing...
alvast bedankt.
groetjes,
Jeroen
ik schat zo'n 2 dagen geleden deed mijn windows live messenger het niet meer...
nouw dus ik even googlen, de beroemde fout:80048820- Uitgebreide fout Code 8004840F
dus ik opzoeken hoe ik het kan fixen... echt alles geprobeerd hij deed het nog niet...
(b.v. die .dll bestanden vernieuwen ofso, aantal keren gedaan, en DNS legen)
nou dus ik ga nog eens kijken op die 'messenger ondersteuningspagina' staat daar: check of je alle updates hebt, de rest had niet gewerkt dus maar even doen dan.
Url ingevuld kom ik op een doorverwijspagina waarop staat dat ik internet explorer 5 of hoger moet gebruiken (ik gebruik nu firefox omdat ik internet explorer 8 heb, wat nogal een ramp is)
dus ik start internet explorer op... ik heb geen verbinding...

misschien weet iemand een oplossing...
alvast bedankt.
groetjes,
Jeroen