ik weet niet welke laptop ik moet kiezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertje12

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
hallo iedereen,
voor mij is het eindelijk zover, ik krijg een laptop!
alleen weet ik niet welke ik moet kiezen:confused:
kan iemand mij helpen???
dit wil ik er mee gaan doen...
-games spelen
-schoolwerk maken
-films kijken en als het kan ook blu-ray dus: multimedia
-videobewerkingssoftware en photoshop

-Hij moet lang meegaan
-ik wil zeker geen gewone pc, ook al zijn die beter, want ik wil hem toch wel meenemen naar...
-geen sites waar je je laptop zelf moet samenstellen

prijs tot 1400 euro

Ik had al een oogje op de Alienware m15x, die zou mij 1333 euro kosten!
Is die goed?

alvast bedankt

Misschien ligt het aan mij maar daar kan je toch niet echt veel games op zetten lijkt mij.

De meeste games zijn toch voor windows.

@gassie123
Je kunt er tegenwoordig ook Windows bijzetten en kiezen met welk OS je opstart.Maar is wel een goede laptop en iets aparts en dat was de vraag.

Laatst bewerkt:
ik zou wel graag Windows 7 hebben,
lijkt Dell studio iets? M'n vriend heeft er ook een
hij is er zeer tevreden over

Grtjs

Dan zou ik 'n HP nemen en geen Dell (heb persoonlijk niets tegen Dell maar de hardware van Hp is toch van betere kwaliteit)

Laatst bewerkt:
@gassie123
Je kunt er tegenwoordig ook Windows bijzetten en kiezen met welk OS je opstart.Maar is wel een goede laptop en iets aparts en dat was de vraag.

Dat is wel waar, maar dat vind ik een beetje omslachtig, ik kan ook wel een gewone pc kopen en daar hackingtosh op zetten.

Nou heren ....

Ik denk toch echt niet dat die Macbook een serieuze optie is voor TS.
Gamen, video bewerken en films kijken doe je niet op een 13" scherm dus zit je minimaal aan die 15", die in de baisuitvoering al 200 bóven zijn begroting ligt.
Veel te duur dus in verhouding tot de specs in vergelijking met 'gewone' laptops.

Toppertje HP, de DV7-3190ed
Toppertje Acer, de 7738G-904G50MN
Toppertje Sony, VPC-F11M1E
Beide eerste 17", daar moet je wél voor 'kiezen' ..... en de Sony iet kleiner, 16.4". ik zou voor die HP gaan ....

Laatst bewerkt:
Bij de keuze van een laptop is natuurlijk het allerbelangrijkste, meer dan bij een desktop, dat het een kwalitatief goede machine is. Bij een desktop zijn onderdelen makkelijk vervangbaar, bij een laptop is dat logischerwijs minder. Dus ik zou zeggen, probeer uit te vinden welke merken kwaliteit leveren, en daarbinnen naar een type die (bijv. qua snelheid) aan je wensen voldoet.

Uit eigen ervaring vind ik dat Toshiba top laptops levert, daarnaast zou ik gaan voor Sony en/of Asus. Sony ligt prijstechnisch wat hoger.

Tip: bekijk dit artikel eens, http://www.nu.nl/gadgets/2125746/asus-en-toshiba-maken-betrouwbaarste-laptops.html

Not done (mijn mening): Packard Bell (zeker een afrader), Acer.

Strekking: ga voor kwaliteit en kijk vervolgens naar snelheid en andere zaken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan