Ik wil andere Afzender-naam in mijn email kunnen kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarjaDelfos

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Ik gebruik voor allerlei verschillende zaken, allerlei verschillende emailadressen + afzendernamen.
Ik doe dit nu door voor elk een nieuw account te maken.

- Is er niet een manier, als alle server-gegevens hetzelfde zijn, om enkel ander afzender te kiezen?
ipv een heel nieuw, vrijwel hetzelfde account te maken?

- Zo niet, is er niet een manier om het account te kopiëren? ipv alles opnieuw te moeten intypen?

Ben benieuwd of iemand daar iets op weet.
Groeten,
Marja

Verschillende e-mail afzenders

Outlook of Outlook Express;
Open de browser klik op EXTRA/ACCOUNTS selecteer je e-mail account en klik op EXPORTEREN. Sla de gegevens op. Locatie kan evt een diskette zijn. Later importeren via dezelfde methode en WEERGAVE-NAAM aanpassen is de mogelijke oplossing. Je kan ook extra aliassen aanmaken via de website van jouw provider.
Zelf gebruik ik twee aliassen, via Chello en dat werkt goed. Eventueel kun je ook nog in elk account instellen dat ANTWOORDEN verzonden moeten worden naar een ander adres. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Maak ik ergens een fundamentele fout, dan hoor ik dat graag van andere forumleden.
Groet,
Wiempie!

Exporteren! Dankjewel!

Dat was snel zeg!
En een hele fijne tip!
Waarom hebben ze het toch niet mogelijk gemaakt om gewoon te kopiëren?
Maar dit is een hele goeie tip!
Bedankt,

groeten
Marja

Export-Import

Nog even toevoegen:
ik probeerde het, maar hij wilde niet importeren, want er was al een account met dezelfde naam!
Dus na het exporteren, moet aan dat bestandje wel eerst een andere naam gegeven worden. Anders kan ie niet geïmporteerd.

Maar nog steeds goeie tip!
Ipv al dat overtypen.

Groeten!
Marja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan