Ik wil de aanvulling van Tele2 in de blauwe bovenbalk van de IE weg halen, maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Normaal gesproken staat in de blauwe bovenbalk van de Internet Explorer: "Vraag en antwoord systeem - Plaats een nieuwe vraag - Microsoft Internet Explorer" als ik een vraag wil stellen op www.helpmij.nl , maar nu staat daar ook "- tele2Internet" achter wat ik eigenlijk weg wil hebben. Hoe kan ik dat weg halen?

Heb jij onlangs iets van tele2internet geinstalleerd? Sttat tele2internet op nog meer plekken in je systeem (bv als startpagina)?

Start regedit en ga naar :

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Internet Explorer/Main maak hier een tekenreekswaarde aan (rechtermuisklik...tekenreekswaarde) en geef het de naam Window Title. Dubbelklik er vervolgens op en vul bij waardegegevens de tekst in die jij wil zien in de blauwe balk.

Succes :)

Typ regedit in start\uitvoeren [enter]

Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet
Explorer\Main\WindowTitle

Kijk in het rechter scherm naar de naam en wis het. Start opnieuw op.

Groetjes,
Bennie

Ja, ik heb tele2 ge-installerd, maar zit nu via freeler omdat de instellingen van Tele2 een zootje zijn en dus niet kloppen. Ik heb daarover al een klacht gestuurd, want handmatig zoals ik het normaal gesproken doe kom ik er niet uit.

Geplaatst door Bennie
Typ regedit in start\uitvoeren [enter]

Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet
Explorer\Main\WindowTitle

Kijk in het rechter scherm naar de naam en wis het. Start opnieuw op.

Groetjes,
Bennie

Als het goed is bestaat die sleutel nog niet en moet ze hem eerst aanmaken dus. Hier tenminste wel :D

Eeeh...het lijkt me dat er dan staat "tele2Internet".;)

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan