Ik wil een 24 inch TFT Scherm kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hey!

Ik wil graag een 24 inch scherm kopen!
Wat is nu een goed scherm voor rond de prijs van €200,-!

Ik heb nu een 17inch dus dat wordt een grootste vooruitgang!

Alvast bedankt en spreek je later!;)
Stefan

voor 200 euro heb je volgens mij geen 24''

ik zou 50 euro of meer bijleggen.

en de Samsung 2443 NW nemen
of eentje van HP

maar ik zou als ik jouw was de winkels ingaan zie je gelijk de echte grote van het scherm.

ik heb al 2 keer een acer 24'' moeten omruilen omdat hij gewoon niet goed was.
heel gammel ding B merk.

maar ik raad Het merk Samsung aan. ik draai al jaren op Samsung schermen:)
tenzij je wat meer wilt uitgeven voor een mooie HP.

success:thumb:

en het is even belangrijk om te weten of je gaat gamen op het scherm, of dat er misschien nog andere specifieke eisen zijn... Voor gamers is een lage reactie snelheid gunstiger zodat je geen ghosting krijgt.

en het is even belangrijk om te weten of je gaat gamen op het scherm, of dat er misschien nog andere specifieke eisen zijn... Voor gamers is een lage reactie snelheid gunstiger zodat je geen ghosting krijgt.

Gamen doe ik wel eens maar ben niet zo'n ''hardcore'' gamer.
22 Inch lijkt mij eigenlijk ook ruim voldoende.
Het moet er vooral mooi uitzien, hoeft niet specifiek verstelbaar zijn ofzo, wel graag Widescreen!

Hoop dat hier informatie uit gehaald kan worden!;)

Als je toch een iets goedkoper zou willen zou ik eens kijke in Alternate. Alternate heeft een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.
Ik weet niet of je van Nederland komt (ik ben van België dus ...)

maar hier zijn beide links:
Nederland: Alternate Nederland
België: Alternate België

Laatst bewerkt:
Hey ik heb wat hulp nodig

Nou ik wil een 24 inch scherm kopen maar ik game wel vaak en ik weet nu niet welk merk het beste is om te kopen zodat me games niet zo traag gaan dus ik hoop dat ik snel andwoord krijg...(dankje voor het kijken naar mijn bericht en voor later het antwoorden)

Laatst bewerkt:
Welkom Boris99,

Je reageert in een topic dat uit 2009 is, volgens onze regels is het niet de bedoeling om daar nog op te reageren. Om die reden gaat er dan ook een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen met je vraag,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan