Ik wil een antivirusscanner aanschaffen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

canstro

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
134
Hallo,

ik zou graag een virusscanner aanschaffen heb er al 3 goede gevonden:

-system mechanical pro
-bullguard
-kaspersky

Welke van deze vinden jullie de beste, of kennen jullie nog iets beter het mag zowel shareware als freeware zijn,

alvast bedankt!

canstro
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik geen illegale dingen mag bespreken maar het een vriend wou de crack van Kaspersky installeren maar is het dan even veilig??
 
wees gerust , mijn moeder is tegen illegale dingen dus ze wou het niet maar mijn vriend beweert van wel , terwijl ik dat niet kan geloven...
 
zou wel willen maar binnen notime zit de serial code op de black list
Dus het is altijd beter om een code te kopen zeg maar

persoonlijk vind ik kaspersky het beste omdat ik deze ook heb en hij bevalt mij goed
 
zijn er nog andere mensen die voorkeuren hebben? en nog wat meer info over illegale cracks enzo want ik geloof nooit dat je virussoftware dan word bijgewerkt tog?
 
nou het wordt wel geupdate maar 1 in de zoveel tijd kom je op de black list van ze terecht en dan wordt het niet meer geupdated omdat je key niet geldig is en bij kaspersky gebeurt dat vaak bij nod32 weet ik het niet maar

je kan dus gerust zeggen dat illigale crack niet werken [ en als ze werken is het voor een korte periode]

en mijn voorkeur weet je al :p
 
Tis anti-virus zover ik weet
correct me if i'm wrong doen die alleen virussen en wormen maar dan heb je altijd nog de trojans,backdoors,dialers noem maar op en die worden door anti-vrius niet gezien

[ volgens mij als dit neit zo is heb ik niks gezegd ]
 
In plaats van moeite te doen voor een illegale code kan je ook gewoon legaal en gratis een andere virusscanner zoals AVG downloaden.
 
ik doe geen moeite voor een illegale code ik wouw weten of dat hetzelfde is als legaal want een vriend zei van wel, ik van niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan