Ik wil een nieuwe laptop kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustRob

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2009
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen aangezien mijn oude kapot is gegaan.

Een aantal eisen die ik heb: Adobe Photoshop, Illustrator, en Flash kunnen draaien (tegelijkertijd), 3DsMax kunnen draaien, World of Warcraft kunnen spelen op Ultra instellingen met zeker tenminste 30fps (ook in drukke steden).

Maar goed, het duurt even voor ik zo'n budget bij elkaar heb, en een nieuwe laptop is wel dringend nodig voor mijn studie. Vandaar dat ik het eigenlijk graag via een post-order bedrijf als Wehkamp of Neckermann wil doen.

Nu kwam ik dus de volgende laptop tegen, en vroeg me af of deze aan mijn bovenstaande eisen voldoet.

http://www.wehkamp.nl/computer-tele...&KAPRmin=35500&KAPRmax=155000&F=1,2,3,17&SM=2

Zijn er mensen die mij hier over kunnen adviseren?

ik geef enkel advies over merk
GEEN Acer nemen,gauw stuk en slechte service
neem dan een ASUS,SONY,SAMSUNG voor die 1000 euro heb je vast wel wat:D

Mee eens, zou persoonlijk ook nooit een Acer nemen.
Verder is het een aardige laptop maar kan je voor dat geld ook een i7 kopen !!

Kijk eens bij Asus of Samsung. Met beide erg goede ervaringen.

Klopt, is ongeveer 100,- duurde maar dan heb je ook wel een hele verbetering.

Ik heb de Samsung RC 730 maar ik zie dat die niet meer te verkrijgen is helaas. Dat had een mooie keuze voor je geweest. Ik ga als ik tijd heb eens zoeken voor je want het voordeel van degene die ik heb is dat er een bay vrij is voor een SSD inclusief bracket.

Wat betreft de Adobe paketten zeker. Helaas zit ik niet zo in de games dus dat kan ik niet beoordelen.
Wel kan ik zeggen dat laptops in het algemeen op de High End Gamers edities na niet erg geschikt zijn voor zware games.

World of Warcraft is volgens mij niet bepaald een "zware" game. De game is flink verouderd, maar om het optimaal te kunnen draaien is toch wel een goed systeem nodig. Dat het games als GTAIV, of Crysis niet aan kan maakt me niet zoveel uit.

Het gaat mij er vooral om dat de laptop beschikbaar is bij een post-order bedrijf zodat ik in termijnen kan betalen. Bij MediaMarkt is dit niet mogelijk.

de Lenovo IdeaPad Y580-M772CMH is een goede keuze
die GTX660M is een prima game kaart WoW gaat hierop geen probleem worden

over die sony vaio
de HD7650 is een Class 3 videokaart WoW zal je niet op ultra spelen eerder medium

is campusshop.nl een post-order bedrijf?
noem eens wat bedrijven die post-order aanbieden wellicht kan ik dan daarop zoeken!

Laatst bewerkt:
Oke...

De enige twee die ik tot nu kan bedenken zijn Wehkamp en Neckermann, maar waarschijnlijk zijn er nog wel meer in Nederland

enige 2 opties bij die winkels zijn die acer die je eerst had en een duurdere toshiba qosmio laptop van 1200 euro

Dan toch maar de Acer? Ik bedoel zo slecht kan het toch niet zijn?

tjah eigen risico er zijn een aantal laptop modellen die gewoon een dikke design fout hebben en overhit raken.
verder zijn de aftersales van Acer ook om te janken.
natuurlijk zal dit niet bij iedere laptop zo zijn van acer maar de kans dat het gebeurt is gewoon veel groter!

goedkoop = duurkoop.

Laatst bewerkt:
Ja maarja wat je zegt goedkoop is duurkoop... Dus liever iets duurder voor betere kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan