• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik wil een nummer anders laten tonen d.m.v. een komma ertussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hoi,

Voor jullie een weet voor mij een vraag. Ik wil van 10255 de uitkomst 10,25 maken. Hoe moet ik de cell inhoud aanpassen? Uiteraard wordt dit getal automatisch gegeneerd.

Met vriendelijke groet,

grid

:)

Laatst bewerkt:
Ik ben opweg dat het met #.##0 kan maar dan zie ik nog 3 getallen achter de punt. En de punt moet juist een komma zijn. Verwijzing via een andere tijdelijke cell kan natuurlijk gewoon maar hoe is de vraag.

Laatst bewerkt:
Dit komt aardig in de buurt voor mij:

#.,##

Mits hulpcel: zie bijlage aub.

Wigi

Bijlagen

Dank je wel. Dit werkt wel goed. Hoe zet je 11.40 om in 11,40? Ben het hele rijtje afgegaan met aanpassingen. Ik gebruik eigenlijk =[Sheet3.xls]Sheet2!D516

Die inhoud krijg ik dus en dan wil ik i.p.v. 11.40 dat wordt opgehaald 11,40 krijgen. Dit werkt met SUBSTITUEREN denk ik :)

Kom ik zo in de goede richting =WAARDE(SUBSTITUEREN([Sheet3.xls]Sheet2!D516;".";","; 1)) ?

Met vriendelijke groet,

grid

:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan