Ik wil een quick-restore uitvoeren maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Ik heb een compaq presario, en ik wil na een jaartje ff mijn hele pc verschonen. Ik heb er een quickrestore cd bij gekregen, maar daar staat niets op behalve een paar kleine bestanden. Ik las in de gebruiksaanwijzing dat de cd gebruik maakt van de D partitie (system_sav), maar deze heb ik al een hele tijd geleden verwijderd.
Is hier geen oplossing meer voor?

Als je die verwijderd hebt, is hij ook echt weg. Je zult dan contact moeten opnemen met de leverancier van de PC of met Microsoft.

Zou ik een quickrestore cd kunnen bestellen? Met alles erop?
Want ik heb nog een compaq desktop pc en daar staat de quickrestore helemaal op cd.

Ik denk niet dat je daar een CD van kunt bestellen. De software van Windows XP stond op je PC. En Windows is zo gemaakt dat je licentienummer erin gebakken is. Dus als je een CD besteld kan het zijn dat die niet klopt met je licentienummer. Dus raadpleeg eerst eens de leverancier van de PC.

Er zijn misschien nog wel mogelijkheden, maar dan moet ik wel het type van de pressario weten.

Aha..:) ik bel morgen ff naar compaq of ik zo'n quickrestore cd kan bestellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan