Ik wil een xbox360 kopen en om laten bouwen wat adviseren jullie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ricie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo

Ik wil een xbox360 gaan kopen en die ombouwen.
Ik wil dit het liefst gelijk.
is er een mogelijkheid tot ombouwen en dan dat de garantie er nog op zit?
Of adviseren jullie om 2 jaar te wachte?
Ik hoor het wel.
groetjes ricie

Ombouwen = garantieverlies.
Je modificeert iets aan een systeem, dat zorgt er al bij voorbaat voor dat je garantie vervalt.
Daarnaast zou ik eerlijk gezegd geen 360 kopen.
Mijn buurjongen heeft er ook een en heeft em al een aantal keer terug moeten sturen voor reparatie.

Je krijgt volgens mij veel problemen met de xbox360 zoals bij een vriend van me die xbox 360 kapot en weer opgestuurd.. andere CD kapot door verplaatsen van XBOX360 terwijl spel er in zat.. hoor alleen maar dat ie kapot is of iets allemaal negatiefe dingen ;) dusja raad het niet echt aan.. Laat je ombouwen garantie er af.. aan jou de keuze

maar warom heeft iedereen hier zoveel problemen?
mijn vriend heeft ook een xbox360 en hij heeft nooit problemen.
ja 1 probleem maar die heb ie aan zich eigen te danken

Mensen zijn er vaak onverzichtig mee.
En ja xbox360 heeft eenmaal niet zo lange levensduur.

Ik heb een xbox 360 ongebouwt en heeft een Red ring of death en ik wilde vragen of ik die flash/chip ofso dat in die xbox zit weg kan halen. zodat ik naar microsoft kan sturen?

Nee omgebouwd dan vervalt garantie .....
Die chip is permenent

als je je 360 ombouwt is het je eigen schuld :) je weet dat je garantie vervalt
ikzelf heb een 360 die al reeds flashed en banned van xbox360 live gewoon
omdat het veel goedkoper was als een nieuwe 360 (wow die dingen zijn duur)
en ook vond ik het redelijk slecht dat je zelfs nog betalen moet om online te
spelen, alsof de xbox360 al niet duur genoeg is.

Hallo

@ masterme

quote :"Ik heb een xbox 360 ongebouwt en heeft een Red ring of death en ik wilde vragen of ik die flash/chip ofso dat in die xbox zit weg kan halen. zodat ik naar microsoft kan sturen?"

De meeste r.o.d. errors 3 v/d 4 leds die oplichten , duiden op een chipset koelingsprobleem.

Mits je deze zelf hebt omgebouwd ... controleer de koelpasta tussen alle i.c.'s ...

Peter

Ik heb ook een vraag, ik wil mijn xbox360 ook laten ombouwen, maar ik wil graag weten wat er dan gebeurt als ik op xbox live ga. Als ik dan kan worden gebant, laat ik hem alleen ombouwen voor spellen single player te spelen, is dit ook een risico?

Graag nieuwe tpoic maken je hoeft niet re bumpe van 5 maanden oud !

Ombouwen = garantieverlies.
Je modificeert iets aan een systeem, dat zorgt er al bij voorbaat voor dat je garantie vervalt.
Daarnaast zou ik eerlijk gezegd geen 360 kopen.
Mijn buurjongen heeft er ook een en heeft em al een aantal keer terug moeten sturen voor reparatie.

hoeft niet persee als je het goed doet hou jij je garantie maar dan moet je wel zorgvuldig de sticker er af feunen en alles weer terug kunnen zetten voordat je terug gaat naar de winkel en ja je kunt ook online zonder dat je gebant word

tevens , als je je xbox om laat bouwen

raad ik je aan de internet stekker ( als je internet verbinding hebt op de xbox)

eriut te halen, dus geen online spellen enz, als je online gaat zie microsoft dit dan zien ze ook dat je xbox is omgeboud en dan krijg je The Ring Of Death ... en das niet fijn:D

lol , ik zie net dat het als aagegeven is sorry mijn fout

Laatst bewerkt:
dat is niet alleen als je hem ombouwd hoor ik heb het ook gehad en ik had hem niet omgebouwd best wel ***** guitar hero stuk

trouwens met de nieuwste firmewire en het juiste gereedschap blijft de garantie zegel heel en kan je ook nog op xbox live

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan