ik wil er een nieuwe geheugen kaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudewijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
hey allemaal

ik zou graag meer geheugen willen hebben. ik heb nu 512 mb ddr, volgens mij is het 300/400 mhz, dus ik zat te twijfelen of ik er nog een 512 kaart er bij moet doen of een 1024. Als ik er 512 bij doe dan heb ik 1024 mb ram, maar als ik ik er 1024 bij zou doen dan heb ik ongeveer 1600 mb ram. dan is alles natuur lijk helemaal perfect:thumb: . Alleen de prijs. ik betaal voor 512 --> 130euro en voor 1024 --> 250 euro. nou wat zal ik dan moeten kopen volgens jullie.:thumb:

kweedet niet maar je betaalt veel te veel! niet doen!:eek:

hoe bedoel je te veel waar is het goed koper dan? of bedoel je gewoon dat je dan te veel ram hebt

Je betaald veel te veel voor de geheugenmodules!

Ik heb een DIMM 512 Mb DDR/400 PC-3200 Kingston
€ 94,00 betaald. Bij www.canyon.nl

suc6 ermee !

gr. Maurice

ja ga vandaag een nieuwe 17 inch flat panel kopen en ik was van plan dus ook meer geheugen er bij te kopen, maar wat moet ik dan kopen, ik speel vooral zware games, zoals doom3, counter-strike: source en binnenkort ook half-life 2, dus wat moet ik nou voor ram nemen? hoeveel er bij als ik al 512 heb, ik heb nog een slot vrij.:)

1024 Is toch wel genoeg...

Maarja, het ligt er ook aan welk os je draait, welke virusscanner en hoe je geheugen nu wordt gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan