Ik wil game hosten bij medal of honor HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardcore

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Hoi,
Ik wil een game hosten bij medal of honor en de meeste mensen zeggen dat je dan je poorten moet openzetten dat wil ik wel doen ik kan in mijn setup ensow van mijn router als ik het intyp in mijn browser maar ik weet niet precies hoe je zon poort openzet kan iemand mij helpen

K zou het tof vinde,

Remy.

Ik heb sitecom wl-122 wirless router 100g+
maar ik heb een heel raar ip voor in mijn setup te komen
84.30.132.39

Help mij :confused:

wil je netwerk hosten of internet hosten!

via netwerk is geen probleem maar als je het via internet wilt wel , je router verandert namelyk je ip-adres tussen de router en de comp waardoor anderen vanaf het internet geen contact kunnen maken met het host programma

Nou maar ik bedoel....

Ik bedoel dat ik een game wil hoste bij medal of honor allied assualt maar als ik dat probeer en iemand wil erin komen staat er bij die ander server conection timed out en dat komt omdat mijn poorten niet open staan en ik wil wete hoe dat meot met

sitecom
merk
wl-122 100 g +
Help mij:o

weet ik maar.....

Daar heb ik al op gekeken maar togh bedankt ik moet egt precies wete wa ik moet doen mss in nederlands Plz help mij ik moet het volgens mij stap voor stap uitgelegd krijgen:thumb:

ja ,ik kon zogauw ook geen nederlandse site vinden en ik ken dat type router ook niet anders kon ik je wel verder helpen

wacht

Ik kan dan iets adde en dat is het maar hij zegt steeds dit the port number must be between 1 and 65323
als ik 80 ofso invul blijft hij dat zeggen ????

Dan zegt hij dit...

hij zegt dan dit

the last octet must between 1 and 254:o

je moet eerst zorgen dat je een statisch ip-adres tussen de comp. en de router hebt anders werkt het al zowieso niet (dat wil zeggen dat je een vast adres hebt dat niet verandert) hier:http://www.portforward.com/networking/staticip.htm
staat uitgelegd hoe je dat moet doen. volg de stappen goed en schryf alles op wat je veranderd zodat je het altyd terug kan zetten. print die pagina ook even uit want het kan zyn dat je halverwege het net niet op kunt en dan weet je niet meer wat je moet doen

Iemand...

Hij doet het al iemand heeft mij geholpe Maar heel erg bedankt vvoor je hulp Dank je we:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan