Ik wil geen msn icoontjes rechts onder mijn taakbalk, wie kan me helpen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

justins

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Ik had msn 2009 met compatibiliteitsmodus windows xp sp3, maar ik kreeg steeds meldingen tijdens het inloggen waarbij ik verplicht werd om up te daten naar msn 2011. Dat wou ik dus niet, want ik vind de oude versie veel fijner en mooier dan de nieuwe.
Ik heb dus de compatibiliteitsmodus veranderd in windows xp sp2, maar nu krijg ik msn icoontjes rechts onder mijn taakbalk.
Ik kan er niet aan wennen en ik vind het echt niet fijn om steeds rechts onder te klikken om mijn msn weer te geven. Ik heb trouwens windows 7 ultimate.

Kan iemand me helpen om msn zoals internet explorer gewoon midden op mijn taakbalk te krijgen? (geen icoontje)

Kijk eens in de instellingen of er iets is als Minimaliseren naar systeemvak.
Zet dat dan uit.

Waar staan die instellingen dan?
Als ik op mijn rechtermuisknop op het msn icoontje klik, dan krijg ik alleen msn opties.
En op mijn taakbalk kan ik ook niks vinden.

Ik heb geen MSN maar er zal best een scherm zijn waar je allerlei zaken kunt instellen.
Ik denk dat zoals je het nu doet alleen instellingen voor het berichtenscherm kunt zien terwijl je de instellingen voor het hoofdscherm moet bekijken.

Ik heb overal gekeken maar ik kan geen instellingen vinden over het minimaliseren naar systeemvak. Ik las nog een forum erover maar dat was een oude. Er stond namelijk dat je de compatibiliteitsmodus moet veranderen naar een nieuwere versie boven de windows xp sp3. Maar sinds gister heeft microsoft ook iedereen die windows xp sp3 hebben verplicht om up te daten naar een nieuwere msn. Dus ik zit met een probleem als ik van die icoontjes af wil.

qua uiterlijk zit is er weinig verschil met de nieuwe msn.
Er is een patch beschikbaar om de nieuwe msn te ontdoen van reclames en andere onintressante dingen .

Is er ook een patch dat je op msn 2009 zit maar dat je het dan in de naam van 2011 doet?
Zodat microsoft denkt dat je al gebruik maakt van msn 2011?
Dat had ik ergens gelezen dacht ik.
Weet iemand hier iets van?
Of is er een ander alternatief?
Het zou mijn icoontjes probleem helpen oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan