ik wil graag iets tegen ddos attacken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurblaf

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
hallo, ik speel een spel en doordat ik op een forum ben geweest en ben geregistreerd weten zij mijn ip adress.

Doordat ze mijn ip adress hebben kunnen ze me Ddossen ( DDos)

ik heb mijn internetprovider Telfort gebelt en vroeg of ze mijn Ip-adress wilden veranderen, helaas kunnen ze dat niet doen omdat het niet mag , je krijgt 1-malig een ip-adress dus.

daarom vraag ik hulp hoe ik dit moet oplossen

Ik heb nod32 als anti-virus.

Ik hoop dat jullie raad hebben en mij kunnen helpen.

( Ik weet niett of ik op de juiste plaats heb gepost , sorry als dat niet zo is. )

Puur uit interesse: waarom zouden zij jou willen aanvallen? Je IP is nu ook aan de beheerders van dit forum bekend, dus die zouden hetzelfde kunnen volgens jou? Dan moetje toch behoorlijk wat hebben uitgehaald, en op een heel vaag forum zijn geweest lijkt me?

Ik snap niet wat DDos is... Kun je het uitleggen

DDoS (Distributed Denial of Service) aanval is een aanval op een computer/server. Hiermee wordt de slachtoffer vanuit meerdere plekken overstormt met verzoeken, doodnormaal, maar door het hoge aantal verzoeken tegelijk begeeft de slachtoffer en krijgt de computer in de meeste gevallen een kernel-crash waardoor de computer vastloopt/uitvalt.

Daarom als een website een DDoS aanval krijgt ligt het in de meeste gevalleen een aantal uren uit, omdat de server(s) handmatig aangezet moeten worden.

Vrijwel ieder forum of site waar je komt kent je IP adres dus dan kan je wel aan de gang blijven.
Ook wij kennen nu jou IP.

Puur uit interesse: waarom zouden zij jou willen aanvallen? Je IP is nu ook aan de beheerders van dit forum bekend, dus die zouden hetzelfde kunnen volgens jou? Dan moetje toch behoorlijk wat hebben uitgehaald, en op een heel vaag forum zijn geweest lijkt me?

tuurlijk kan ik je uitleggen

ok ik gebruik IRC

ik speel runescape ( NIET UITLACHEN)
Dus heb je waardevolle spullen bij je en mensen willen je gewoon doden voor je spullen
dus wat doen ze ze laten je internet uitvallen en dus ben jij niet ingelogt en kunnen zij je doden

dus er zijn clan forums en ik zat vroeger in een clan en daarvan hebben ze mijn ip

Vrijwel ieder forum of site waar je komt kent je IP adres dus dan kan je wel aan de gang blijven.
Ook wij kennen nu jou IP.

ja weet ik maar jullie spelen het spel niet:)

Ik hoop gewoon dat iemand van jullie mij kan helpen

harstikke bedankt alvast:)

Tja, ik zou het even zo snel niet weten dan.
Men heeft je IP al. Misschien in het vervolg via een Proxy inloggen.
Het lijkt mij verder dat als jij over goede beveiliging software beschikt er niet veel aan de hand is. Kan het mis hebben natuurlijk......

Tja, ik zou het even zo snel niet weten dan.
Men heeft je IP al. Misschien in het vervolg via een Proxy inloggen.
Het lijkt mij verder dat als jij over goede beveiliging software beschikt er niet veel aan de hand is. Kan het mis hebben natuurlijk......

Hey Anti-virus programma kan het het niet tegenhouden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan