Ik wil graag webhosting voor mijn vrienden regelen, moet ik dan regels schrijven?

• Onderwerp starter Onderwerp starter joept
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
He,

Ik wil graag webhosting regelen voor mijn vrienden. Er zijn 3 vrienden die graag gratis hosting willen van mij. Ik ben vanplan om webhosting voor vreemde mensen te graan regelen. Maar moet ik nou voor 3 vrienden regels schrijven of niet? Zo ja wat is dan belangrijk om in die regels te zetten?
Alvast bedankt voor het antwoord!

He,

Ik wil graag webhosting regelen voor mijn vrienden. Er zijn 3 vrienden die graag gratis hosting willen van mij. Ik ben vanplan om webhosting voor vreemde mensen te graan regelen. Maar moet ik nou voor 3 vrienden regels schrijven of niet? Zo ja wat is dan belangrijk om in die regels te zetten?
Alvast bedankt voor het antwoord!

Bijvoorbeeld hoeveel ruimte ze krijgen op je server en wat de datalimiet per maand is. Dat soort dingen.

Oke

Schade en/of kosten welke uit uw subdomein voorkomen zullen ten aller tijden worden verhaald op u.
Moet deze regel hier boven bijv. ook er zijn. Of hoeft dat niet als je hosting regelt voor je vrienden? :D

Dom

Misschien stel ik een beetje domme vraag hoor. Maar ik wil gewoon graag weten of het nodig is?

Ik weet genoeg

Bedankt mijn vraag is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan