Ik wil graag weten welke videokaart ik heb ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchtheboss

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2012
Hallo mensen,

Ik wil graag minecraft spelen, maar als ik het opstart "Videocard doesn't support".
ik heb het gevraagt aan een paar klasgenoten die zeiden dat er iets mis was met mijn videokaart, dus ik heb waarschijnlijk een te slechte videokaart. ik wil graag weten of ik een andere videokaart kan halen en dan minecraft kan spelen.

Help Alstublieft.

Mitch

Merk: Dell
Computer Instelingen:
Naam: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Fabrikant: Intel Corporation
Chiptype: Intel(R) Calistoga Graphics Controller
DAC-Type: Interal
Totaal Geheugen: 224.0 MB
Huidige 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
Beeldscherm: Plug and Play-monitor

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij ,

Volgens mij heb je een notebook misschien even handig om merk en type te vermelden

Hoi,

Oke het is een notebook zo te lezen een dell maar over het algemeen kan je in een notebook helaas geen videokaart vervangen. maar kijk eventueel even met pc wizard hoe of wat maar zo te zien eb je een geintregeerde videochip

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja een pc of notebook kopen die het wel kan :p nee zonder gekheid ben bang dar er zo geen oplossing voor is:(

Die pc wizard, zit me systeem nu te doorzoeken op fouten, ik heb heel veel fouten en die balk van laag-middel-hoog beschadigd, staat volop op hoog. dus kan het evetueel zijn dat hij dan veel sneller word ? (altijd handig).

Mitch

Hoi,

Je vertelt me iets nieuws pc wizard fouten zoeken zou kunnen zou eventueel wel even melden om welke fouten het gaat.

Hoi ,

Volgens mij om lid te worden maar met die download link kan je wel kijken wat zich in hert notebook aan hardware zit

@Modag

Waar kan ik mijn licentiesluetel vinden, anders kan ik niet registreren en inloggen.

Hoi,

Ik begrijp niet wat je wilt zoals eerder gemeld je kan hier mee de hardware bekijken.

Hoi,

Weinig de vraag was toch om te weten welke videokaart je hebt deze geeft daar antwoord op.

Hallo,

Dit is volgens mij je videokaart: Chiptype: Intel(R) Calistoga Graphics Controller

Hoi,

Dat denk ik ook maar om het zeker te weten even verder kijken toch;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan