ik wil iemand terug pakken help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard edwin

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2001
waar vind ik een werkende mail bom met meerdere virussen of hoaxes erin
een rat heeft me vuilnis verkocht en hiermee ernstige schade toegebracht aan me pc nou wil ik hem graag passend bedanken liefst op een manier datie me niet kan terug sporen

Lijkt me niet echt een vraag die hier thuis hoort op helpmij.nl vind ik persoonlijk.

en er is ook nog al een groot verschil in virussen en hoaxen naar iemand sturen :evil:

[EDIT] alle 3 om 20.58 beantwoord :D [/EDIT]

Laatst bewerkt:
volgens mij mag je zulke vragen hier niet stellen
en krijg je daar ook geen antwoordt op denk ik behalve Nee

Geplaatst door eduard edwin
waar vind ik een werkende mail bom met meerdere virussen of hoaxes erin
een rat heeft me vuilnis verkocht en hiermee ernstige schade toegebracht aan me pc nou wil ik hem graag passend bedanken liefst op een manier datie me niet kan terug sporen

Ik wil niet al te moralistisch overkomen hoor, want ik snap best dat je in zo'n geval op wraak zint, maar wil je je nu echt verlagen tot het niveau van iemand die zoiets doet?

Overigens vraag ik me ook af of jouw vraag in het licht van de huisregels hier wel beantwoord mag worden, aangezien we het dan al gauw over illegale praktijken hebben. (Niet dat ik het antwoord weet hoor, heb geen idee hoe je zoiets zou moeten doen.)

ja he hallo

het heb mij door die rat bijna tweehonderd euro aan nieuw geheugen gekost samen met nog wat onderdelen
mag ik hem dan niet terug willen pakken ik had er een maand of wat voor gespaard een pentium 4 met dvd rewriter en naar mijn mening alles erop en eraan
wat krijg je thuisgestuurd een opgefokte pentium 3
met verrot geheugen en een cd writer erin
yeah i'm really pissed en als ik die vraag hier niet mag stellen dan zoek ik wel wat leuks op dat wrakke computerje wat ik van hem samen met al zijn oude gegevens die meneer (gewist had) dachtie
ik heb al zijn bank gegevens telefoonnummer e.d.
leuker eigenlijk z'n pasjes laten blokkeren en zijn id kaart als gestolen opgeven .
bedankt voor het goede idee
doei
ik zal de vraag straks wel verwijderen
en ja ik ben haatdragend een beetje
Edwin

let voortaan op kemakeur als je wat koopt ;)
enne lighten up er zijn ergere dingen.
ik had vandaag een lekke band , hoor je me ook nie over
:D

Je hebt dus een kat in de zak gekocht.
Meestal gebeurd dat als je een koopje aangeboden krijgt.
't Zal je hierna nooooooooooit meer gebeuren.
Maar.....ik kan me je kwaadheid wel voorstellen.
Alleen moet het wel bij broeien blijven en niet bij daden. Daarmee zou je nog meer eduard edwins mee duperen want die kopen natuurlijk ook weer een fijn computertje van die meneer inclusief virussen !

In iedergeval zal er hier geen antwoord gegeven worden op dit soort vragen. Dat is tegen de huisregels.

ondersteuningsbestand

hoi helpmijers.

hier is hij weer.

bij het installeren van een programma van een 2delige
cd-rom krijg ik een melding als ik de tweede cd-rom installeer{de eerste cd-rom ging goed}

een melding met het volgende

kan een ondersteuningsbestand
C:\documenten~1\bert/locals~1\temp\{4c643986-
D E 3c-47378472-ccec36ccec36ccc276\setup inx voor de installatie niet installeren.

gegevensfout (cyclisch redundatiecontrolle)

wie kan mij zeggen wat dat betekend???? en wat kan ik daar (lees jullie) aan doen

ik snap er echt geen jota van.

bvd bert

is dit niet een nieuwe vraag????? graag als nieuwe vraag plaatsen aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan