ik wil intel core 2 duo E6300 kan ik daar alle games vollop mee draaien??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommqwefsf

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
hallo ik wil intel core 2 duo E6300 kan ik daar alle nieuwe games op high mee draaien??

graag zo snel mogelijk antwoorden:D

De belangrijkste factor is je videokaart, al heb je de beste en snelste en duurste,..... cpu in combinatie met een flut videokaart, dan speel je oudere games nogniet eens op max ;)

ok dus processor is goed

maar bij een vriend van mij heeft ook die proc en het spel zegt dat zijn cpu het niet aan kan ?

en maare welke videokaart raad je aan??

Mijn mening....

Ga eerder voor de E6600 of E6700 en een kaart die directx 10 ondersteunt, denk dat je bedoeling is om toch een tijdje voortte kunnen :) . Voor een goeie gamepc moet je durven uitgeven (geld hé :D )

maar bij een vriend van mij heeft ook die proc en het spel zegt dat zijn cpu het niet aan kan ?

Welk spel mag dat wel niet wezen dan?

Als je wat adviezen wilt mbt tot een videokaart is het handig om een budget te vermelden. Dan kunnen de mensen hier kijken wat zij de beste videokaart vinden voor dat bedrag.

Dat komt omdat de games maar 1 core zien, die een te lage cpu snelheid heeft, alhoewel die core's veel sneller zijn, dan de P4's, in werking, niet in mHz.

IK Speel fear bf 2142 seriou sam 2 en volgende versie enz

En mijn budget is 140 a 199 euro:thumb:

Erg raar dat ik nog nooit zo'n melding heb gekregen. Niet bij Battlefield 2, niet bij Battlefield 2142, niet bij Counterstrike: Source en zelfs niet bij Soldat.

Edit: hier heb je een lijst met kanshebbers.

Mijn voorkeur zal uitgaan naar de GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (á € 195,10) en de Radeon X1900 GT 256MB DDR3 (á € 198,80)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan