Ik wil linux proberen maar geen ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag hem op het Ubuntu NL forum ook al en wou eigenlijk daar reageren, maar ik doe het hier wel even. Je moet als je net zo'n dock onderaan als Mac OS X wilt Kiba-dock of avant-window-navigator eens installeren. Ook kan je de oranje Ubuntukleuren eens naar blauw of groen veranderen, geeft een mooi effect. Heb je Compiz Fusion (De speciale effecten in Voorkeuren - Uiterlijk) al aan, mits je systeem dat ondersteund. Ook kan je de Dawn of Ubuntu wallpaper eens proberen, zie hier: http://lucumr.pocoo.org/static/pictures/dawn_of_ubuntu.png. Ook kan je op GNOME Look kijken: http://www.gnome-look.org/

Talloze mogelijkheden dus.:D

Goh bedankt, maar ik vind het namenlijk heel lastig dat je bijvoorbeeld 2 gespreksvensters hebt open staan en je wilt naar het ander, dat je dan altijd vanboven op het cherm moet klikken, met Window ben ik gewoon om dan vanonder te klikken.

Tsja, dat is natuurlijk lastig maar dat is gewoon even wennen. Aan het begin had ik ook van die kleine dingentjes, maar na een tijdje denk je dan "Waarom is dat in Windows niet zo?" In ieder geval veel plezier met Linux!:thumb:

Waar download je die MAc Osx balk (die Kiba Dock ofzoites)

en moeten daar Visuele effectien voor aanstaan, ik kan die namenlijk niet aanzetten omdat men pc dat niet aankan.

Nee, voor die dock heb je geen speciale effecten nodig. Kiba Dock kan je als het goed is installeren via het menu Installeren/Verwijderen, en anders kan je met Synaptic (Systeem --> Beheer --> Synaptic of Pakketbeheer, iets in die richting, zit nu even in Windows om te gamen) zoeken naar Kiba Dock. Ik denk dat als je op kiba-dock zoekt wel wat vind, en anders gewoon kiba.

Nee, voor die dock heb je geen speciale effecten nodig. Kiba Dock kan je als het goed is installeren via het menu Installeren/Verwijderen, en anders kan je met Synaptic (Systeem --> Beheer --> Synaptic of Pakketbeheer, iets in die richting, zit nu even in Windows om te gamen) zoeken naar Kiba Dock. Ik denk dat als je op kiba-dock zoekt wel wat vind, en anders gewoon kiba.
In Installeren/verwijderen staat kiba dock niet en in synaptic ook niet.

In Installeren/verwijderen staat kiba dock niet en in synaptic ook niet.

ja dat zou kunnen kloppen, google naar kiba dock en dan kun je vinden hoe je het moet installeren

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=268645 ==> mocht je toch niet de moeite doen om te willen googlen

En als je een oudere versie pakt dan heb je de physics engine en dan kan je die dockapplets in het rond laten botsen en vliegen, pak je degene op de aangegeven link, dan heb je dat niet, die engine is namelijk heel instabiel en bij de nieuwere versies hebben ze die er dan ook uitgelaten, de oude versie moet je zelf maar zoeken zou je dat willen.

emesene is een echt goed chatprogramma!!

emesene? Die ken ik niet. Ik gebruik Kopete. Het schijnt dat je daar ook icq en yahoo messenger mee kan gebruiken, maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik zal emesene eens uitproberen. Bedankt voor de tip :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan