ik wil mij systeem upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
117
Moederbord : epox : Niet nader omschreven nVidia-nForce

Chipset : nVidia nForce2 Ultra 400
Processor : AMD Athlon XP @ 2166 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB Type : DDR-SDRAM PC-3200 (200 MHz) - [DDR-400]
Videokaart : ATI Radeon 9600/9550/X1050 Series 256mb
Harde Schijf : ST340014A (40 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-RAM GH22LP20
DVD-Rom Station : KN3426V ENE137I SCSI CdRom Device

Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Versie 9.0c (maart 2009)

Slot PCI : In Use (32-bit) 5.0v
Slot PCI : Available (32-bit) 5.0v
Slot PCI : In Use (32-bit) 5.0v
Slot PCI : In Use (32-bit) 5.0v
Slot PCI : Available (32-bit) 5.0v
Slot AGP : Available (32-bit) 5.0v
ik wil proberen dit systeem zo op te graden dat ik spelletjes zoals:far cry2,cal of juarez:bound in blood kan spelen.ik weet dat sommigen van jullie gaan zeggen dat het beter is om een nieuw systeem te kopen maar ik heb net een nieuw systeem gekocht{3000euro}maar die wil ik niet gebruiken voor spelletjes en ilegale copys ik hoef geen hoge resolutie te spelen.dus alle sugesties zijn welkom.budget+-:250a300euro kan meer als noodzakelijk,maar liever niet
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een nieuw moederbord, ander geheugen, nieuwe videokaart, andere processor en nieuwe voeding nodig.....
En ook een harddisk, dus......................................

Alleen je dvd spelers/branders kun je behouden
 
Als eerste is die ene 40GB seagate niet genoeg breid het uit naar 320Gb of meer van Western Digital
 
ok dan jullie wel maar mrmusic hoeveel is er voor nodig om dit te doen om de spelletjes te spelen die ik heb aangegeven en de harddisk is geen probleem ik heb nog een 160gigb schijf maar was nie aangesloten op het moment dat ik pcwizzard draaide ik heb die nieuwe pc gekocht via een goeie vriend en die werkt goed maar ik heb niet zoveel verstand van comptrs
 
ok dan jullie wel maar mrmusic hoeveel is er voor nodig om dit te doen om de spelletjes te spelen die ik heb aangegeven en de harddisk is geen probleem ik heb nog een 160gigb schijf maar was nie aangesloten op het moment dat ik pcwizzard draaide ik heb die nieuwe pc gekocht via een goeie vriend en die werkt goed maar ik heb niet zoveel verstand van comptrs

Allereerst ben ik heeeeeeeeel benieuwd wat voor super-computer je hebt gekocht voor 3000,- euro waar je geen games op wilt spelen???:eek:

En wat je upgrade betreft: begin b.v. is met deze upgrade set, bestaande uit modern moederbord, processor, koeler en geheugen:

http://www.alternate.nl/html/produc...0_-_4GB/-1079623/?tn=HARDWARE&l1=Upgrade+kits

of

http://www.alternate.nl/html/produc...0_-_4GB/-1080130/?tn=HARDWARE&l1=Upgrade+kits

Daarbij een videokaart zoeken.
 
vraag mij niet wat erin zit ik had hem 4 dagen en heb hem gecrashd met een copy van een spelletje en dat kost tot nu toe nog eens 250euro en ik heb hem nog niet terug en degene die hem maakt is al 45 jaar een goede vriend van mij vader en hij is erg rijk dus die licht mij niet op dus daarom wil ik hem niet meer gebruiken voor copys want ik wil een spel eerst even spelen voor ik de orginele koop daarom dus en past het nieuwe moederbord ook in mij ouwe behuizing?of moet ik die ook nieuw kopen?en nogmaals erg bedankt voor je hulp zover.
 
vraag mij niet wat erin zit ik had hem 4 dagen en heb hem gecrashd met een copy van een spelletje en dat kost tot nu toe nog eens 250euro en ik heb hem nog niet terug en degene die hem maakt is al 45 jaar een goede vriend van mij vader en hij is erg rijk dus die licht mij niet op dus daarom wil ik hem niet meer gebruiken voor copys want ik wil een spel eerst even spelen voor ik de orginele koop daarom dus en past het nieuwe moederbord ook in mij ouwe behuizing?of moet ik die ook nieuw kopen?en nogmaals erg bedankt voor je hulp zover.

1) voor 3000,- euro bouw je op dit moment zo ongeveer 3 top pc's die alles kunnen

2) een copy van een spel maakt NOOIT je pc kapot, totaal onmogelijk!!!
 
ok noem mij maar raar dat ik geen spelletjes wil spelen op deze computer die erg goede kwaliteit onderdelen en hardware heeft{zo een beetje de beste is mij verteld} en de prijs was inclusief monitor,printer/scanner,muis,toetsenbord,en software.en ik dacht dat dat spelletje de oorzaak was omdat de computer crashte nadat ik het spelletje {copy van internet op dvd}had geinstaleerd en probeerde te openen maar ik heb ook nog geen bericht van de oorzaak van het crashen maar u weet het beter als ik denk ik,maar op mij vraag over het moederbord kunt u zeggen of die ook in mij ouwe behuizing past want ik wil die heel erg graag houden voor sentimentele redenen {was een kado van iemand die is overleden en mij erg dierbaar was}en als ik vervelend word moet u het maar zeggen dan stel ik geen vragen meer dank u wel
 
en nog een vraag kan ik met die upgrade kits die u heeft aangegeven met uw link met de goede videokaart de eerder genoemde spelletjes spelen en zo ja wat zou uw advies zijn qua videokaart dank u wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan