Ik wil mijn hele pc opnieuw installeren, dus ALLES eraf! Maar hoe zonder CD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

donnie_corleone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Ik heb een PC staan die ik graag wil gaan gebruiken voor games en dergelijke. Het ding werkt alleen niet mee, de CD-roms stations worden niet meer herkend, de pc sluit niet af maar start opnieuw op als ik op "afsluiten" klik en wanneer een usb kabel eruit haal valt de hele pc ook uit!:confused:

daarom mijn idee om de hele zooi eraf te gooien en het opnieuw te installeren vanaf stap 1.
Maar hoe kan ik dit doen zonder CD-roms?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

greetings

Je zal Windows toch vanaf een cdr-om moeten installeren, anders zal het niet gaan ben ik bang.

Weet je misschien waar ik drivers voor mijn cd-roms kan downloaden?
T zal de eniste oplossing zijn:
LG-dvd rom DRD8160B
en
Philips CDRW1610A

Er staat bij elk van deze cd-roms in het apparaat beheer dat t stuurprogramma is beschadigd of miscshien onbreekt.

Maar waar zal ik die kunnen downloaden?

De drivers voor Cd/dvd-rom zitten standaard in Windows. Worden ze nog wel aangegeven in het Bios of in het eerste scherm als de pc opstart?

Als je nu gewoon opstart vanaf cd-rom en dan windows installeert, heb je die drivers niet nodig.(of je cd-roms zijn kapot)

Er staat bij elk van deze cd-roms in het apparaat beheer dat t stuurprogramma is beschadigd of miscshien onbreekt.
Installatie ongedaan maken in apparaatbeheer,daarna opnieuw opstarten dan worden de drivers autom. opnieuw geïnstalleerd.
Als het goed is werken de CDRom's weer.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan