ik wil mijn kast modden

Status
Niet open voor verdere reacties.

firest0rm

Meubilair
Lid geworden
6 mrt 2007
hallo helpmij

ik wil mijn kast modden ik zou graag plexiglas aan de zeikant van mijn kast willen hebben zodat ik dan direct mijn moederbord kan zien de zijkant heeft alles all netjes uitgelijnd buitenste lijnen in foto van de zijkant alleen hoe moet ik dit er uit knippen of zagen/snijden? en hoe zorg ik ervoor dat het plexiglas erop blijft zitten

ook will ik de voorkant (zie voorkant foto) een beetje modden ik heb 4 docking bays voor cd's vrij 2 daarvan wil ik gebruiken voor een cd en een interne card reader en dan houw ik nog 2 bay's vrij voor fans hoe zorg ik er voor dat die fans er op blijven moet ik solderen of plakken? of kan ik ze er ook gewoon in vast schroeven

foto's zitten in bijlagen

greets Firest0rm.

Bijlagen

• IMG_1631.jpg
    IMG_1631.jpg
    105,9 KB · Weergaven: 61
  • IMG_1632.jpg
    IMG_1632.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 59
voor de ZIJkant, kan je bijvoorbeeld een klein gaatje boren en vervolgens zagen... het plexiglas kan je bijvoorbeeld met dubbelzijdig tape vastplakken... (er zijn veel meer mogelijkheden, maar dat ik watik persoonlijk zou kiezen).

wat betreft door fan aan de voorkant... al de door jou genoemde mogelijkheden zou je kunnen kiezen... persoonlijk zal ik bij een fan voor schroeven kiezen.

laat ik nou net zo'n 11 inch drive bay gemaakt hebben van hout :P als prototype :D

en het bevalt me niet normaal :D

ik geef je de link naar mijn foto's dit zou je kunnen nadoen met hout... of je zou het met metaal kunnen doen.

natuurlijk kun je ook de 1 middelgrote 1 kleine fan vervangen door 1grote

*zo moet dat!*

laat ik nou net zo'n 11 inch drive bay gemaakt hebben van hout :P als prototype :D

en het bevalt me niet normaal :D

ik geef je de link naar mijn foto's dit zou je kunnen nadoen met hout... of je zou het met metaal kunnen doen.

natuurlijk kun je ook de 1 middelgrote 1 kleine fan vervangen door 1grote

*zo moet dat!*

lol mooi

maar hoeft niet meer ik ga een HAF 922 kopen

:evil::evil:OVERKILL:evil::evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan