Ik wil mijn opnieuw Windows installeren. Waar kan ik al mijn files opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SwintonNL

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2013
Ik wil mijn opnieuw Windows installeren. Waar kan ik al mijn files opslaan?
Zoals mijn Games, Recordings, Programma's enz...

Gr Sam

Ok, ten eerste zit je volgens mij in de compleet verkeerde rubriek, & de snelste manier om dat op te lossen is dat ik je even via de knop "Meld misbruik" aangeef bij de Moderati zodat ze je kunnen vinden & verplaatsen, mochten ze je nog niet gespot hebben. ;)

Verder behalve bovenstaande reactie van martijn12321 is dat afhankelijk van welke Windows versie je gebruikt, & welke je wil gaan gebruiken. Daarbij moet je er rekening mee houden dat je alle, veel, of een deel van de software sowieso moet herinstalleren.

Ok, ten eerste zit je volgens mij in de compleet verkeerde rubriek, & de snelste manier om dat op te lossen is dat ik je even via de knop "Meld misbruik" aangeef bij de Moderati zodat ze je kunnen vinden & verplaatsen, mochten ze je nog niet gespot hebben. ;)

Verder behalve bovenstaande reactie van martijn12321 is dat afhankelijk van welke Windows versie je gebruikt, & welke je wil gaan gebruiken. Daarbij moet je er rekening mee houden dat je alle, veel, of een deel van de software sowieso moet herinstalleren.

Als eerste wist ik niet in welke rubriek ik moest zitten, sorry.

Ik gebruik Windows 7 en ik wil Windows 7 opnieuw erop zetten, zodat ik alle dingen die ik niet meer nodig heb weg is.

In het configuratiescherm van win 7 heb je een backup optie, daarmee kan je een backup maken van je systeem en belangrijke bestanden die je later weer terug kan zetten. Je moet deze dan wel extern opslaan en niet op de partitie waar je windows opnieuw gaat installeren.

Alle software die je nog gaat gebruiken dien je opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan