tommyymmot
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2008
hallo,
Ik wil mijn pc verzwaren om zonder problemen 3D The Sims te spelen,het probleem doet zich weeral voor dat ik maar een 10 minuutjes kan spelen dit spel,dat het eventjes hapert en dan wegvalt terug naar mijn bureaublad,ofwel dat mijn scherm in standby springt en dan komt er op "No Signal" ...ik heb alles al geprobeerd,mijn pc bak open gevijsd en alle stof voorzichtig weggeblazen vanbinnen,en die is nu zeer proper.
Meer weet ik echt geen raad.
ik wil (denk ik) dat het aan de grafische kaart ligt ofzo,omdat het spel teveel geheugen moet verwerken en daardoor stilvalt.
kan ik die verzwaren om het spel zonder problemen te spelen?
Of wat moet er precies gebeuren om zonder problemen te spelen?
Moeten er programma's verwijderd worden en nieuwe programma's installeren?
Ik weet me echt geen raad!
ik hoop dat iemand me echt kan helpen.
Groeten Tommy.
Ik wil mijn pc verzwaren om zonder problemen 3D The Sims te spelen,het probleem doet zich weeral voor dat ik maar een 10 minuutjes kan spelen dit spel,dat het eventjes hapert en dan wegvalt terug naar mijn bureaublad,ofwel dat mijn scherm in standby springt en dan komt er op "No Signal" ...ik heb alles al geprobeerd,mijn pc bak open gevijsd en alle stof voorzichtig weggeblazen vanbinnen,en die is nu zeer proper.
Meer weet ik echt geen raad.
ik wil (denk ik) dat het aan de grafische kaart ligt ofzo,omdat het spel teveel geheugen moet verwerken en daardoor stilvalt.
kan ik die verzwaren om het spel zonder problemen te spelen?
Of wat moet er precies gebeuren om zonder problemen te spelen?
Moeten er programma's verwijderd worden en nieuwe programma's installeren?
Ik weet me echt geen raad!
ik hoop dat iemand me echt kan helpen.
Groeten Tommy.