ik wil mijn printer laten printen op 300 dpi

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
ik heb een programma dat ik veel gebruik ( echt veel ),

Maar dat kan alleen maar printen met een printer tot 300 dpi en mijn printer is te nieuw , op mijn vorige printer ging het perfect en hier had ik dus nooit op gerekend.

Mijn vorige printer was een Cano BJC 1000 en ik heb nu een Canon S 500.

Is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen ?

Ander moet ik de software opnieuw laten schrijven en dat vind ik te duur.

het gaat om een door iemand persoonlijk geschreven relatiebeheer programma wat niet normaal in de handel te koop is maar speciaal voor mij is gemaakt, met een aantal items erin die nooit in een relatiebeheer programma voorkomen.

Maar de printer instellingen zijn heel die in het programma ingebakken en die gaan niet verder als 300 dpi. Mijn printer is veel beter en die print dus de gegeven op en door elkaar en is niet meer leesbaar.'

Ik zoek dus een programma of zoiets die mijn printer laat denken dat hij op 300 dpi moet gaan printen bij het gebruik van dit programma.

ik weet alleen niet of zoiets bestaat.

Bij mijn S 330 kan je bij de eigenschappen van de printer op het tabblad 'afdruk' (te vinden onder de knop 'voorkeursinstellingen) de afdrukkwaliteit op aangepast zetten, als je deze dan op 'concept' (kwaliteit 5) zet dan druk hij af op 300dpi.

Overigens kunnen de meeste printers onder een emulatie driver draaien (vaak een epson) waar je vaak met lagere afdruk resoluties kan draaien.

weet echt helemaal niemand een oplossing voor mijn probleem ????? is er geen programma wat de printerinstellingen kan beinvloeden ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan