Ik wil mijn systeem upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hoi ik wil mijn systeem upgraden,

Dit zijn de specs. (tevens te zien bij systeemen in mijn profiel)
Bekijk bijlage Systeem speceficaties.pdf

Mijn windows Prestatie indez geeft een score van 3.7
Bekijk bijlage Hulpprogramma's voor en informatie over prestaties.txt

Wat kan ik beter upgraden als ik in NFS Shift 2 een drift event moet doen, en er verschijnt rook dat hij gaat haperen?
Videokaart of,
van 3 GB naar 4GB RAM geheugen gaan upgraden??

PS: IK GA NIKS OVERCLOCKEN!!!

Ik hoor het graag!

Groet,
Tim

Ik ben geen gamer, maar je draait Win 7 met 32bits. Dus Windows kan maar 4GB geheugen aansturen, ook heb je al 4GB geplaatst. Geheugen bijplaatsen helpt dus niet. Blijft over: ander cpu (zou ik niet doen) of ander grafische kaart (daar zal ik naar kijken). Ik heb net gekeken wat Win 7 over mijn business laptop zegt: ik heb een score van 4,6.

Success ermee!

Ja dat klopt maar ik heb nu 3 gb en abders heb ik nog een windows 7 64 bits legale licentie liggen

Ik verwacht geen grote snelheidswinst door het geheugen op te krikken van 3 naar 4 GB. Gezien dat mijn laptop stukken sneller is dan jouw game pc, moet je eerder aan een heel nieuw systeeem denken. Of je alleen met een andere grafische kaart heel veel vooruit gaat kan ik mij niet voorstellen.

Toen ik hem bestelde vroeg ik om een pc die zwaare games aan kon. Ja, uit 2009 maar ik denk dat het de videokaart wordt! Thanks

Mijn zoon heeft een game pc van 2010: harde schijf performance 5,9, grafische kaart 7,4, cpu alleen scort zelfs nog hoger. Gezien dat een grafische kaart al meer dan de helft van een nieuw computer kost kan je ook aan een upgrade moederbord denken met een vette grafische kaart erbij. Anders loop je tegen het probleem aan dat je huidig moederbord niet het juiste interface heeft.

Nee, hij ondersteund hem goed! 1 PCI-E en 3 PCI (PCI-E en 2 pci zijn in gebruik) Heb je nog een aanrader onder de €150,-?

ik heb net een ... ontdekking gedaan: m'n xbox 360 is beter dan m'n pc. WAT EEN GAME PC HEB IK (ik ben nu echt boos op het bedrijf waar ik hem heb besteld) ik kan niet eens normaal NFS SHift 2 doen met een drift practice!!! Nou dat moet een 'PC die zware games aankan' makkelijk kunnen denk ik zo??
of zit ik nu helemaal fout??

Je videokaart is totaal geen gamers kaart, je AMD ATHLON XII 250 is ook niet echt een krachtige processor.

Deze screen van CanYouRun it? is een beetje faalend, ze willen dat ik naar een 2.4 Ghz CPU upgrade terwijl ik een 3.0 Ghz CPU hebscreen.jpg
Heb jij nog een goede aanrader voor videokaart onder de €150,-???

Can You Run It is leuk als indicatie, maar totaal niet leidend. Je CPU kan dan wel op 3,0GHz draaien, maar er wordt een quad processor als eis gevraagd, die heb je niet.

Maar heb je nog een voorkeur voor videokaart?

Heb jij nog een aanrader voor videokaatt?

De bekenste chipsets zijn van Nvidia of ATI. Maar ik ben geen gamer, en heb geen verstand van grafische kaarten.

Topic alsnog verplaatst van hardware/overig---->aankoop nieuw syteem/upgraden.

dat word een nieuwe processor en een nieuwe videokaart
het moederbord kan de Phenom II X4 945 nog hebben volgens de website van asrock
en dan mag je ook nog rekening houden met de voeding die is wellicht te zwak voor een game kaart

Jip denk het ook, maar mijn xbox gaat nu even vor heb ik net besloten, nieuwe tv, black ops, mw3. Moet ik allemal voor spaaren, naast het "normale" bedrag dat ik kwijt ben voor eten. Heb een appart "potje" voor dat sort dingen om te spaaren. Die is momenteel bijna leeg. Sorry, bedankt voor al jullie hulp

Groet,
Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan