ik wil mijn taal wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

swatteam

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
27
ik had de engelse versie gekocht maar ik wil mijn taal wijzigen naar nederlands hoe doe ik dat

;)
 
Goedemiddag,

Even een vraagje om welke win 7 versie gaat het?
 
als je windows 7 ultimate hebt, kan je taal wijzigen, door: windows update, en als het goed is staan er 34 taalpakketen. en dan moet je dutch language pack kiezen. en dan updaten. Als het goed is wordt het taalpakket automatisch gedownload en geinstalleerd, waarna je je computer af moet melden en weer opnieuw moet aanmelden. En voila.. Nederlands
 
o ja... je moet daarna naar configuratiescherm, klok taal regio, taal wijzigen, en dan pas: voila...Nederlands;)
 
o ja... je moet daarna naar configuratiescherm, klok taal regio, taal wijzigen, en dan pas: voila...Nederlands;)



ik heb home premium en het is in engels

en configuratiescherm, klok taal regio, taal wijzigen is niet te vinden wat nu?;)
 
Taal wijzigen kan voor zover ik weet alleen met Enterprise en Ultimate editie.
 
maar ik heb nog een computer met windows 7 home premium en die kon ik wel in het nederlands zetten

waarom niet op deze computer
 
Hoi

Omdat je de engelse versie hebt gekocht en op een pc geinstalleerd geven ze de optie voor Nederlands en Engels
 
Hoi,


Nogmaals je hebt een engelse versie gekocht en voor de pc fabrikant hebben ze een optie voor meer talen dat zal de fabrikant wel geregeld hebben met microsoft . je kan volgens mij ook maar eenmalig die keuze maken sorry maar je had gewoon de Nederlandse moeten kopen misschien dat in de toekomst nog een dutch language pack te downloaden is maar op het heden is dat niet het geval
 
hoi!
is te veel gedoe met dat vistalizator, als ik jou was zou ik het niet doen. bovendien vind ik zelf het niet zo vertrouwelijk (dat programma)
maar heb je het gekocht of is het illegaal?
(mag je eerlijk zeggen hoor:)
 
neeee, sorry harry, misschien begreep je het verkeerd. ik had het tegen swatteam, fo hij een illegale windows versie heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan