Ik wil morgen deze lpatop gaan halen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jaber
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd lastig natuurlijk, want voor ik het weet geef ik een voor jou verkeerd advies en voel ik me toch schuldig.
Ik vind het er best ok uit zien, klinkt als een goeie deal. Het belangrijkste dat ik er op aan te merken heb is dat er Windows Vista op draait. Vista ziet er wel mooi uit maar maakt alles vooral langzamer terwijl het nut er nog niet echt van bewezen is in mijn ogen. Het is niet voor niets dat Amerikaanse overheidsinstellingen voorlopig nog geen Vista willen maar lekker op XP blijven draaien.
Misschien zit Vista al voorgebakken, maar vaak kun je kiezen voor XP i.p.v. Vista, en dan moet ie zelfs wat goedkoper zijn.
Een goeie vraag is natuurlijk: wat wil je er mee doen? Beetje tekstverwerken en browsen, of gamen, of programmeren, of Vista testen? In het laaste geval heb je natuurlijk wel Vista nodig.
Zelf heb ik liever een Apple notebook, maar smaken verschillen.

Dat was mijn mening.

Jelle

Altijd lastig natuurlijk, want voor ik het weet geef ik een voor jou
Zelf heb ik liever een Apple notebook, maar smaken verschillen.

Dat was mijn mening.

Jelle

apple notebook is een beetje duur :evil:

maar ik wil zelf ook binnenkort een laptop kopen....

en inderdaad ik weet ook nog niet precies welke

maar wat ga je ermee doen....?

voor gamen lijkt dit wel een redelijke laptop

voor minder lijkt mij deze wel goed...:

Acer AS5101AWLMi

maar wacht maar op reacties van profs:o

wat ga je doen met deze laptop?

Als je alleen maar gaat internetten is het wel een beetje overkill namelijk :D

Ziet er goed uit, maar wat wil je er mee doen? Is het je bedoeling om veel onderweg te zijn met de laptop? Dan zou ik eerder kiezen voor een 15,4 inch scherm. Als hij altijd thuis staat zou ik kiezen voor een gewone PC.

Het is meer een Desktop Pc vervanger. Dus hij moet alles kunnen. Ik heb hem niet voor games gehaald. Maar af entoe een spelletje kan ik wel draaien lijkt me.

Ik ga er ook niet vak mee op reis. Anders ahd ik iets kleiner ding gehaald. Maar dit lijkt jullie dus wel goede deal..

Dankjulliewel.

Hallo,

Ik heb een week geleden hier: http://shop.powerline.nl/s/shop.php een laptop gekocht (Asus Z83T-7S016C) en ik raad je aan die nog eens te vergelijken met jouw keuze.
Welliswaar € 100,- meer en "maar" en 1GB geheugen maar:

Snellere processor(AMD Turion II X2 TL52 (1,6GHz)
160GB HD
Nvidia GeForce GO 7600 256MB
5*USB
TV-Out
Infraroodpoort
Bluetooth

Ik ben er tot nu toe erg tevreden over.
Misschien een overweging.....

Grtz.

Laatst bewerkt:
Ik heb express deze laptop genomen omdat er 2 Gb gehuegen in zat. zodat ik Vista makkelijk kan draaien.

Vista en maar 1GB geheugen? Zou ik wel gelijk 1GB extra bij plaatsen, maar dat kost natuurlijk wel...
We mooi dat je tevreden bent.

Hallo,

Ik ga er t.z.t. een bankje bijplaatsen, kosten € 76,- (bij aankoop al voornemens geweest)
maar de basis van deze laptop is een snelle processor, een grote HD en een redelijk snelle grafische kaart.

Vista test je harware tijdens de installatie en ik scoorde 4.4 wat meer is dan de score van mijn desktop (score 4.3) met een AMD Athlon 64 3800+;2 gig geheugen;ATI Radeon 800GT (265MB)

Vista loopt gewoon als een trein....

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan