Ik wil niet zo een Screensaver!!! (expert)

Status
Niet open voor verdere reacties.

impork

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
*Expert nodig*
Hallo, mijn scherm gaat niet op screensaver/uit na x minuten, want mijn muis is daar veel te gevoelig voor, deze beweegt op willekeurige momenten steeds een beetje.

Ik wilde dus weten of ik "screensaver/monitor off" kan editen, zodat ze niet reageren op stilstand van de muis en drukken van toetsen, maar ALLEEN drukken van toetsen.

Dus kwil zeg maar editen dat ze niet op mouse movement reageren, maar enkel op keyboard/mouse BUTTONS.

Kdenk dat dit wel beetje moeilijk is. Als je het weet, laat het me weten! Dankje.

Wanneer gaat een screensaver aan? Na ?-minuten. Waarom gaat íe aan? Omdat zijn baasje langere tijd niets met de pc doet / afwezig is. Wat houdt je tegen om de muis een meter of 5 van de pc af te leggen als je "andere dingen" gaat doen?

Laatst bewerkt:
Simpele oplossing: keer je muis onderste boven ;) of leg m op een wit a4 velletje. Dat wil ook wel eens helpen. Hier is pas nog een post op geweest.

Ik kan em inderdaad wel ondersteboven leggen, maar ik share de pc met iemand anders en hij doet het nooit (duizenden keren gevraagd zelfs). Dus dan nog is die simpele oplossing niet zo geschikt.

Alleen vraag ik me af of mijn vraag mogelijk is, kan je windows zo aanpassen dat het niet reageert op Mouse Movements?

PS. hoeveel x minuten raden jullie me aan screensaver/monitor off te activeren? Wel heb ik gelezen dat moderne LCD's geen screensaver nodig hebben, dus hoeveel minuten monitor off?

Ik zelf heb een hekel aan screensavers, en als ik er 1 aan zet, dan doe ik zwart beeld, (leeg) zodat het niets met mijn videokaart doet.

Verder als ik met mijn computer bezig ben, en ik moet naar de wc, duurt dat minder dan 2 min, dus ik zet m altijd op 2 minuten, met wachtwoord, zodat, wanneertie in screensaver mode is, alleen terug kan komen als ik wachtwoord in typ.

Maar ik zal voor je pluizen of het mogelijk is iets te doen met toetsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan