Ik wil Outlook graag terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heartbeat

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop met windows 7. Hier staat Outlook niet op, alleen windows mail. Ik wil echter Outlook graag terug. Dat vind ik een fijner mailprogramma. Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Heartbeat

Dan zul je het antwoord van Harry Snor moeten opvolgen.

groeten Marcel

@HeartBeat: Sorry dat ik het zeg, maar je reactie komt niet volwassen over: Je zult Outlook (al dan niet i.c.m. Office) moeten gaan aanschaffen of deïnstalleren op je oude pc en installeren op je nieuwe (als dat vlgs. de licentie-mogelijkheden bij jou is toegestaan).

Verder is je vraag identiek aan die hier gesteld is.

Verwacht niet dat wij hier op het forum ijzer met handen kunnen breken en ook niet dat we hier illegale methodes kunnen/mogen aangeven om het alsnog op je pc geïnstalleerd te krijgen. De gegeven informatie is uitgebreid en compleet genoeg, lijkt mij.

Tijs.

Allemaal hartelijk dank voor de reacties. Het is duidelijk: Outlook is dus niet meer standaard, maar moet apart gekocht worden.

Vriendelijke groet,
Heartbeat

Tenzij het om outlook express gaat,,daar het in de sectie outlook express staat..het komt bij mij over dat ie dat ook bedoeld:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Allemaal hartelijk dank voor de reacties. Het is duidelijk: Outlook is dus niet meer standaard, maar moet apart gekocht worden.

Vriendelijke groet,
Heartbeat

Outlook is nooit standaard geweest en werd hoogstens - als onderdeel van MsOffice - als trial bij een nieuwe computer geleverd.
Ik gebruik zelf een 'students&faculty'-versie via mijn studerende dochter ...... (die vind je zo hier en daar ook op marktplaats)

Laatst bewerkt:
Tenzij het om outlook express gaat,,daar het in de sectie outlook express staat..het komt bij mij over dat ie dat ook bedoeld:rolleyes:

Ik krijg zo langzamerhand zelf ook het idee dat het over Outlook Express gaat, dus niet over Microsoft Outlook.

Outlook Express kun je niet migreren of installeren in Windows 7. Je zult dan dus moeten uitwijken naar het gratis Windows Live Mail (of een ander, niet-microsoft programma zoals het al genoemde Thunderbird).

Natuurlijk kun je ook Microsoft Outlook gaan kopen als vervangend e-mailprogramma, maar als je tot nu toe naar tevredenheid met Outlook Express hebt gewerkt, dan is Microsoft Outlook 'overkill' (nog afgezien dat het niet gratis is, wat Outlook Express wel was).

Succes,

Tijs.

Even een waarschuwing: Er wordt hier in deze discussiedraad o.a. gesproken over de "Office Thuis- en studentenversie". Die goedkope Office-versie bevat NIET Microsoft Outlook.

Dit even ter voorkoming van evt. foutieve aanschaf. Zie hier wat de verschillende smaken Microsoft Office bevatten aan software.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Even een waarschuwing: Er wordt hier in deze discussiedraad o.a. gesproken over de "Office Thuis- en studentenversie". Die goedkope Office-versie bevat NIET Microsoft Outlook.

Dit even ter voorkoming van evt. foutieve aanschaf. Zie hier wat de verschillende smaken Microsoft Office bevatten aan software.

Tijs.

Ja, je hebt gelijk, vanaf 2007 heeft Microsoft de h&s-versie uitgekleed. Ik bedoelde ook eigenlijk niet die versie (het betreft Enterprise 2007) en heb mijn bericht aangepast.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan