ik wil sneller downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

just-gurl

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Berichten
27
hallow
ik gebruik shareaza als download programma..
aangezien het downloaden steeds niet lukt en ik krijg steeds een melding van geen bronnen.. het duurt wel 3 weken (als het niet langer is) voordat er een liedje klaar is..
wie weet er een goed programma dat WEL snel kan downloaden en ook goede nummers heeft inplaats van die kraak nummers van kazaa??
(het kan niet aan de internet verbinding liggen of aan de computer want die is snel zat)

alvast bedankt
 
oki heb ik gedaan want ik had um nog van de vorige keer alleen verbinding maken duurt nogal lang met lime wire kan dat ook aan de fire wall liggen moet ik die lager instellen??

alvast bedankt
 
Ik denk niet dat het aan de fire-wall gelegen kon hebben, eerder aan de bezettingsgraad van de server waar je op dat moment iets aan het downloaden was. Zelf heb ik daar heel weinig last van.

Ik meen te herinneren dat in dit forum veel over LimeWire werd besproken en daarin enige nuttige tips werd vermeld hoe sneller te kunnen downloaden. Zelf maak ik niet veelvuldig gebruik van LimeWire en ik ben verder niet erg deskundig op dat gebied.

Hopelijk komt iemand hier langs die meer ervaring op dit gebied heeft.

Dennis,
 
bearsharelite:thumb: zorg ervoor dat als je een liedje download dat het bij de zoekresultaten aan de linkerkant een zo volledig mogelijk groen balkje heeft!! dan download je zo snel als je abonnement je garandeert(bij mij 400, normaal 700-800 maar speedtest geeft ook maar 400 meer aan bij beide computers:confused: heeft telenet iets veranderd aan de snelheid?)
 
Sneller internet

Sneller internet
Windows XP heeft de neiging twintig procent van de beschikbare bandbreedte van uw
Breedband internetverbinding voor zichzelf te houden. Met deze tip kunt u de snelheid van uw verbinding verhogen.
Ga eerst naar START,Uitvoeren en typ gpedit.msc klik op Beheersjablonen, netwerk en Qos pakketplanner.
Dubbelklik nu in het rechter schermdeel op de optie De reserveerbare bandbreedte beperken. Kies Ingeschakeld
En stel de waarde in op 0 klik op OK en sluit groepsbeleid. Herstart voor de zekerheid uw systeem.
De truc werkt alleen bij Windows XP professional.
 
limeware

je moet dan limeware downloaden. En dan instaleren

GRoetjes alwink
 
Sneller internet
Windows XP heeft de neiging twintig procent van de beschikbare bandbreedte van uw
Breedband internetverbinding voor zichzelf te houden. Met deze tip kunt u de snelheid van uw verbinding verhogen.
Ga eerst naar START,Uitvoeren en typ gpedit.msc klik op Beheersjablonen, netwerk en Qos pakketplanner.
Dubbelklik nu in het rechter schermdeel op de optie De reserveerbare bandbreedte beperken. Kies Ingeschakeld
En stel de waarde in op 0 klik op OK en sluit groepsbeleid. Herstart voor de zekerheid uw systeem.
De truc werkt alleen bij Windows XP professional.


werkt dat ook bij mediacenter?
 
@johan79,

Maak even een eigen vraag aan, deze topic is van 2005.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan