ik wil steeds nieuwe tekst in beeld laten komen terwijl een diashow doorloopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

lonnekem82

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Ik heb onderin knoppen, daarmee wil ik steeds nieuwe tekst oproepen rechts, terwijl er links een foto-slideshow blijft doorlopen. dus niet steeds opnieuw begint als je een knop indrukt voor de nieuwe pagina/tekst oproept. ik probeerde de knoppen dus al te linken aan ap-divs die over elkaar heen staan en dat ik met de knoppen steeds een div zichtbaar en onzichtbaar maak, zodat er steeds nieuwe tekst in beeld komt. maar ik weet niet hoe dat moet. iedereen zegt dat ik de knoppen moet linken aan andere pagina's.

Hoi lonnekem82,
Iedereen zegt dat ik de knoppen moet linken aan andere pagina's.
Iedereen is gek! :d
  • Je idee is prima. Als je gaat linken naar een andere pagina, ben je je slideshow kwijt: die begint dan weer overnieuw.
  • Je zou wel met een <iframe> naar een andere pagina kunnen gaan, maar <iframes> zijn niet de beste oplossing.
  • Met een eenvoudig "toggle" javascript kan je apDiv's (en gewone div's ook) naar keuze aan of uit zetten, zoals je vroeg in je andere topic.
Daar hoef je gelukkig niet eerst een hele javascript-bibliotheek als jQuery voor te gebruiken/leren. - Vanavond zal ik daar reageren, want nu moet ik Aan Het Werk. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan