Ik Wil The Blue Screen Of Death Zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjen1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
2
Hey mensen,

ik had een korte vraag.

Een vriendin d'r PC reboot vanzelf altijd als ze webcam te lang aan heeft staan... eerst vriest het beeld dan reboot vanzelf.

Ik probeer the blue screen of death te krijgen zodat ik kan zien wat het probleem precies is, ipv het zelf automatisch te laten restarten. Ik heb de optie voor automatisch reboot bij problemen weggevinkt, dus dat is ok (hij staat echt weggevinkt, meerdere malen gecheckt)...hij moet the blue screen laten zien bij failure... maar niks...hij restart gewoon. Is er een andere optie om het wel te laten zien?

Groet
Arjen
 
Laatst bewerkt:
Er is blijkbaar geen Blue screen of Death. Dat zou betekenen dat Windows niet betrokken is bij de herstart, maar dat bijv. de processor te warm wordt, en díe dus besluit de pc zonder melding verder te herstarten.

Ik zou maar eens gaan kijken of alle ventilatoren nog wel goed draaien, of er geen stof etc. zich ergens in de systeemkast bevindt, of de geleidende pasta tussen ventilator en processor er nog wel goed tussenzit etc.

Schoonspuiten met perslucht (of evt. stofzuiger) zou kunnen helpen, maar haal wel de pc van de stroom en hou de ventilatorbladen even tegen zodra je daar lucht gaat spuiten (dit om te voorkomen dat de bladen te snel draaien en je de lagers en het lagervet naar de bliksem helpt).
Gebruik een zachte kwast om de tussen de koelribben van de videokaart en tussen de koelribben van het koelblok van de processor schoon te maken.

Tijs.
 
Hoi Tijs, dank daarvoor. Daar dacht ik dus ook aan, dat er waarschijnlijk geen error is qua drivers etc maar het gebeurt wel alleen als de webcam aan heeft. Dus als ze andere zware programma's draait is er geen probleem en die maken de PC toch ook wel warm.

Maar ik ga het morgen even schoonmaken.

Groet
Arjen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan