ik wil twee harde schijven verwisselen

• Onderwerp starter Onderwerp starter yona
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yona

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
ik heb twee verschillende aansluitingen ,hoe kan ik die verwisselen.
een is wd 400 de ander maxstor.ik wil de computer van de wd gebruiken om de maxstor te bekijken.

Hartelijk welkom op Helpmij.nl!:thumb:

Je bedoelt dat de ene drive een SATA (smal kabeltje) en de andere drive een IDE (brede grijze flatcable) is?

Welkom op Helpmij.nl:)

Dan zul je de schijf moeten klonen, met bijvoorbeeld Norton Ghost of HDDclone. Je kan ook een schone Windows installeren op de andere schijf en de oude schijf leegmaken.

het probleem is dat ik de maxstor in een andere computer wil plaatsen die nog wel aangaat,en dan kan ik hem op een exserne schijf copieren
waar die schijf uitkomt daar is de aan knop van stuk

het gaat goed heb zo een kastje gekocht om de schijven ik mijn laptop de copieren
het knopje heb ik gemaakt van de nieuwste computer en heb ondekt dat daar gewoon de bijde schijven in kunen en nog 1 zelfs
heb geprobeerd op te starten met deze twee schijven dat ging niet ,zwart scherm met opties bv veilige modus en windows normaal opstarten opeens ging hij uit straks ga ik proberen met de orginele schijf op te starten.

mijn computer doet het weer,nu wil ik een bacup van outlook maken maar ik weet niet hoe,ik moet wel een ander toetsenbord gebruiken,deze gaf ook problemen
ik heb de hele schijf in mijn laptop gecopieerd,maar weet outlook niet te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan