Ik wil van de ene host met.nl domein naam naar een andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyfm

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2002
Hallo,

Ik heb nu een domeinnaam en een hostpakket bij een firma die me te duur is en me gewoon te weinig ruimte ervoor is. Ik wil graag met mijn nl domeinnaam naar lycos en daar een hostpakket huren. Kan mij iemand vertellen hoe dit in zijn werk gaat of hoe ik iets moet aanpakken.

M.V.G.

de afzender

Even met Lycos mailen, want zij hebben misschien wel een overschrijf formulier voor je. Het ligt er ook een beetje aan of jij de eigenaar bent van de domeinnaam of dat het bedrijf waar je je geregistreerd hebt dat is.

Re

Hallo weer...

Als ik nu het domeinnaam niet in eigen bezit heb wat kan ik dan doen om hem toch te houden.

Re: Re

Geplaatst door happyfm
Als ik nu het domeinnaam niet in eigen bezit heb wat kan ik dan doen om hem toch te houden.

Wat je niet in je bezit hebt, kun je ook niet in bezit houden. Vanzelfsprekend.

Re: Re

Geplaatst door happyfm
Hallo weer...

Je kan wel je huidige host benaderen met de vraag wat de kosten zijn om het domein op jou naam te laten zetten.

Btw, om welke host gaat het hier? 't Is namelijk een beetje uit de tijd om een domein niet op naam van de klant te zetten.

Re

Het gaat hier om Morganahost.nl. Maar hoe kan ik zien of het op mijn naam staat of die van Morganahost.nl.

Dat kun je hier nakijken. Vink "uitgebreid" aan om de exacte gegevens te zien.

Re

Na wat moet ik na kijken wie is eigenlijk dan de eigenaar de Registrant of Registrar.

De registrant is de eigenaar van het domein, de registrar is het bedrijf dat SIDN lid is en domein mag registreren.

Sta je als registrant?

re

Bedankt voor jullie hulp ik heb het nu voor elkaar...

Ben zelf eigenaar.

M.V.G.

De afzender:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan