ik wil win 8 voor 15 euro downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
ik wil dus win 8 voor 15 euro downloaden
maar ik wil niet dat hij installeerd
wil hem op dvd of usb zetten voor later
krijg je die kans,of gaat hij gelijk mijn win 7 overschrijven??
 
als je windows 8 op een apparte partitie zet dan je windows 7 zal je alle gegeven van window7 behouden
 
ja dat wil ik helemaal niet ,en ik las dat je win 8 upgrade niet kon aangeven welke partitie hij moest
 
De upgrade kan je gewoon op een dvd branden of op een usb stick zetten (let wel, de iso is meer dan 4 gig groot!, dus je hebt een stick nodig die een capaciteit van >5GB heeft, ofwel minimaal 8GB stick)
 
en wanneer krijg je die vraag ,van op dvd iso maken of op usb zetten?
 
De installatie kun je vanaf de dvd starten. Als je een iso hebt gedownload, kun je daar natuurlijk ook een dvd van branden, maar je kunt ook vanaf een usb-stick starten. Als je een eerdere Windows-versie wilt upgraden, kun je ook gebruikmaken van de Windows 8 Upgrade Assistant. Deze tool controleert of je systeem geschikt is, of er compatibiliteitsproblemen te verwachten zijn en wat je moet doen voor een soepel verloop van de installatie.

De tool vraagt je onder andere welke onderdelen van je huidige installatie behouden moeten blijven, maar je kunt natuurlijk ook voor een schone installatie kiezen. De Upgrade-asistent bevat verder een ingebouwde downloadmanager die het OS kan voor je kan ophalen, waarbij een pauze-optie beschikbaar is. Na het downloaden kun je direct installeren, of een eigen bootable usb-drive of dvd maken. Een usb-stick moet meer dan 4GB ruimte bieden.

Bron: tweakers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan