Ik word telkens uitgelogd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik word telkens afgemeld bij MSN! Heel irritant. Ik ben op hetzelfde moment overigens met Bittorrent bezig, kan het daardoor komen? Vrienden zeggen dat iemand mijn password weet, en dat ik daarom telkens uitgelogd word, maar kan dat nou echt?

als iemand je paswoord weten
simpel gewoon even veranderen en als je dan niet meer steeds uitgelogd word dan lag het daar aan!

Ja ik heb net ook mijn wachtwoord veranderd, even kijken of het nu nog gebeurt. (ik heb al iets van 18 keer mijn wachtwoord moeten veranderen, maar ok)

Geplaatst door Systemizer X100
Vrienden zeggen dat iemand mijn password weet, en dat ik daarom telkens uitgelogd word, maar kan dat nou echt?
Als je ingelogd bent en iemand die je password kent en onder je (msn)account inlogt, dan word je afgelogd. Verander je password.

Dennis.

Ik werd net weer afgelogd, misschien een keylogger?
Mijn virusscanner detecteerd niks...

staat er iets verdacht in uw opstartmenu of in uw programmas
er bestaan wel soft voor keyloggers te vinden maar ik weet er geen ,ff googlen

Volgens mij is het zo dat als iemand op een andere computer zich aanmeldt terwijl jij online bent, dat je dan wordt uitgelogd met de melding die lijkt op 'je bent aangemeld op een andere computer, klik hier om je opnieuw aan te melden'.

Ik denk toch dat het Bittorrent was. Ik heb Bittorrent even afgesloten om te kijken of dat hielp, en ik ben sindsdien niet meer uitgelogd geweest.

Ik kreeg geen melding dat ik werd uitgelogd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan