ik wordt als spam gemerkt :(

• Onderwerp starter Onderwerp starter eva8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eva8

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Hoe voorkom ik dat ik bij veel klanten in de "ongewenste email" map terecht kom.
Als ik onder de naam van mijn bedrijf een mail verstuur (info@doosvolplez...)dan komt hij ook bij mezelf als spam binnen.
Verstuur ik dezelfde mail onder mijn eigen persoonlijke account dan komt hij wel in de gewone map binnen.
Wat is het verschil en wat kan ik er aan doen?!?!

Trustno1 zei:
welke spam filter gebruik je?

in XP heb ik de beveiliging op gemiddeld staan, voor de rest gebruik ik niet echt wat geloof ik?!?!
Maar ik hoor het dus ook van verschillende leden van mijn mailinglist

Zit er niet iets in je email adres naam wat een spam filter misschien aan kan zien als spam?

Misschien dat er bij de mensen in de spamfiler opgenomen is dat, mailadressen die eruit zien als: info@........ meteen in een andere map te zetten. Mocht dit het geval zijn dan kun je bij de meeste pakken hier bij de opties het een en ander voor aanpassen.

brakkeleer zei:
Misschien dat er bij de mensen in de spamfiler opgenomen is dat, mailadressen die eruit zien als: info@........ meteen in een andere map te zetten. Mocht dit het geval zijn dan kun je bij de meeste pakken hier bij de opties het een en ander voor aanpassen.
Hoe doe ik dat, ik zal het liefts mijn eigen voornaam zien bij dat soort mailtjes maar ik ben niet echt een kei in dit soort dingen, wie kan me hier doorheen loodsen?!?!

tja dan zou ik al moeten weten welke spamfilters er gebruikt worden.
Maar je altijd zoeken bij "Extra" - "opties" daar kun je meestal heel veel instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan