Ik wordt er gek van!

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen123

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Berichten
116
Gisteren 8 uur bezig geweest met proberen draadloos internet te verkrijgen op
de laptop van mijn vrouw na format c en schone versie window van haar laptop

Eind in de avond deed de computer het na veel tips gelezen te hebben op chello.nl
en het extreem ingewikkelds gebruiks handleiding


Maar hij deed het ! congratulations zei de "belkin cd "van de router
u kunt nu draadloos internetten en met alle pc die u aansluit op de router

Hebben daarna ook een urtje op het net gezeten , mijn pc "met kabel verbonden aan de router
deed het ook en nu nog ook .

Maar nu werkt de laptop weer niet , krijgt weer dat berricht "Kan de ip adres niet vernieuwen"als ik op herstellen druk
Het is een belkin router aangesloten bij chello
Ik had gistyeren ook nog geprobeerd manual het ip adres in te vullen maar dat werkte ook niet , dus op automatisch , zonder beveiliging geprobeert en met beveiliging
Maar uiteidelijk deed hij het dus , concratulations 1 beide computers deden het .
Maar dus nu niet meer mijn pc wel maar die van mijn vrouw niet , en die moet het net op

Had ik maar nooit haar pc" even goed schoonmaken schat" fomat c windows opnieuw instaleren , met mijn pc zo vaak gedaan , maar die zit niet draadloos verbonden dat was ik even vergeten toen ik dat bij haar laptop ging doen , dus nu weer die storing dat da computer het ip niet kan vernieuwen , maar hoe kan dat toch ? gisteren deen hij het toch?
Wilt iemand helpen a.u.b.?
 
Nou hij doet het weer........maar voor hoelang?

na resetten modem kon ik me "opnieuw " aanmelden bij chello , daarna weer modem en laptop uit ( 30 s ) hierna deed het draadloos internet het weer , boven ook alles goed
(Dit heb ik gisteren ook al 3000 keer gedaan)

Maarja dit had ik gisteravond ook , waarschijnlijk heb ik morgen of over een paar uurtjes
als de laptop een tijdje uit heeft gestaan weer hetzelfde probleem .

Heb nog chello helpdesk gebeld , heel het probleem uitgelegt en wat ik gedaan had , waarop ze heel begrijpelijk.
ja? ,mmm , ja ? ooh? jaoke ,ja , antwoorde ze . Zo zo dacht ik , die begrijpt precies wat er aan de hand is...Maar toen vroeg ze "heeft u een router?? " :evil:
 
Tsja... bij de UPC helpdesk wordt gewoon geen ondersteuning verleend op router andere dan hun eigen. Dus ik vind het een heel erg redelijke vraag.
 
Tsja... bij de UPC helpdesk wordt gewoon geen ondersteuning verleend op router andere dan hun eigen. Dus ik vind het een heel erg redelijke vraag.

Oja , ikwil ook niet gaan klagen over de helpdesk over UPC
Ze hebben me heel vaak heel goed geholpen.
Maar deze aardige dame , die zogenaamt goed luisterde naar een behoorlijk
"gestessed " persoon . ik was al ongeveer 6 minuten bezig over mijn router
het pingen het ip veranderen de belkin router recetten aanmelden ,jeweetwel
En dan komt ze met zo,n vraag .. helemaal niet geluisterd natuurlijk , mischien
lekker broodje aan het eten , maar ik blijf vriendelijk , alleen de druk in mijn kop
wordt dan heel hoog hahaha . Ik wordt zeker niet boos omdat ze me vaak genoeg goed geholpen hebben. bij chello , maar ik probeer nu contact te zoeken bij de helpdesc van de router belkin , gaat niet zo eenvoudig

Internet doet het nog steeds maar mischien heb ik morgen weer hetzelfde probleem

LAN > DHCP Client List


This page shows you the IP address, Host Name and MAC address of each computer that is connected to your network. If the computer does not have a host name specified, then the Host Name field will be blank. Pressing "Refresh" will update the list.

Dit klopt toch ook goed?

Mijn ip adres is 62.163.67.119

Als ik inlog in de router zie ik o.a dit: dit klopt toch ook lijkt me

IP Address Host Name MAC Address
192.168.2.2 SN507606270238 00:10:60:28:2f:1f
192.168.2.3 ed-09cfdcbdb6e0 00:0b:6a:d7:0c:f1
 
even een zijweggetje.

heeft het ooit gewerkt?
Dan met name de vaste verbinding?
 
Gelukkig :) , het is nu een dag later en we hebben nog steeds internet op beide computers
heb nou een backup gemaakt van de instellingen van de router
Zal nou wel goed blijven hoop ik .


Bedankt , groetjes Leen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan