ik wordt tig keer door 'niemand' gebelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie21496

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Ik denk dat bijna iedereen het overkomt;

de telefoon gaat over, je neemt op en je hoort gelijk het op-hang toontje. Niks aan het handje, maar ik had het vandaag ongeveer iedere 10 minuten, en normaal krijgen we het wel een aantal keren per week, maar zo vaak! Van 10 uur tot 12 uur minstens 10 keer, en ik ben alleen thuis en ik ben 13, en ik schrik nu gelijk als ik alleen ben en de telefoon gaat. Het is een privé nummer, er staat de hele tijd 'Private'. Weet iemand wat dit is? ik wordt er niet goed van, en hoe kan ik het laten stoppen(of m,n ouders).

mvg
robin

Ik denk dat bijna iedereen het overkomt;

de telefoon gaat over, je neemt op en je hoort gelijk het op-hang toontje. Niks aan het handje, maar ik had het vandaag ongeveer iedere 10 minuten, en normaal krijgen we het wel een aantal keren per week, maar zo vaak! Van 10 uur tot 12 uur minstens 10 keer, en ik ben alleen thuis en ik ben 13, en ik schrik nu gelijk als ik alleen ben en de telefoon gaat. Het is een privé nummer, er staat de hele tijd 'Private'. Weet iemand wat dit is? ik wordt er niet goed van, en hoe kan ik het laten stoppen(of m,n ouders).

mvg
robin

Hoi!,

heb er zelf ook last van gehad ;)
Je moet even met je provider bellen en uitleggen hoe en wat ;)
Ik moest toen die tijden noteren dat hij belde en zo krijg jij dan zijn nummer :) en toen heb ik hem even een paar keer gebelt :evil:

Hoi!,

heb er zelf ook last van gehad ;)
Je moet even met je provider bellen en uitleggen hoe en wat ;)
Ik moest toen die tijden noteren dat hij belde en zo krijg jij dan zijn nummer :) en toen heb ik hem even een paar keer gebelt :evil:

dankje, en wie was het bij jou?

maar wat is het doel van dat bellen? m,n ouders hebben -als het goed is- geen vijanden ofzo, geen boze exen neem ik aan en ze dealen niet in drugs ofzo :S

Ik denk dat je gewoon iemand hebt die je telkens zit te stalken ;).. Dat is gewoon vervelend, stalken - bellen overlaten gaan, ophangen en dan heel vaak en op "private". Dus zoals Johan al zei gewoon ff provider bellen en er proberen achter te komen wie het is ;)..

Succes verder

Ik denk dat je gewoon iemand hebt die je telkens zit te stalken ;).. Dat is gewoon vervelend, stalken - bellen overlaten gaan, ophangen en dan heel vaak en op "private". Dus zoals Johan al zei gewoon ff provider bellen en er proberen achter te komen wie het is ;)..

Succes verder

maar die 'stalker' weet nog niet dat ik heb opgenomen :S

ik heb net zitten googlen, kan het zijn dat een inbreker checkt wanneer hij kan inbreken ofzo?

Dan bellen ze wel aan met een smoesje.

Het kan een fax zijn, of een ander apparaat die jouw nummer belt (geen idee waarom of waarvoor)

Private wil zeggen dat hun nummer niet bekend mag worden gemaakt.
Geheim nummer dus.

Als je een handsfreeset hebt gewoon de bel uitzetten voor een paar uur.

okay.

maar daarnet werd ik weer gebeld, en nu kreeg ik een engelstalige blikke computerstem.

echt eng! weet iemand wat dat is, want ik voel me eigenlijk niet veilig alleen hier

Ik vermoed dat je nummer gewoon in een programma van een bedrijf is terecht gekomen.

Wij hebben kennissen met ook zoiets:

Zij hebben netnummer 0316.

Stel nu dat je iemand mobiel belt via internet of wat dan ook, maar je zet het landennummer er voor, dan krijg je 031 (landcode) 6 (zonder de 0) en dan het nummer.

Bij elkaar maakt dit 0316.

Zie je het probleem ? En dat midden in de nacht ? :shocked::

Ik vermoed dat je nummer gewoon in een programma van een bedrijf is terecht gekomen.

Wij hebben kennissen met ook zoiets:

Zij hebben netnummer 0316.

Stel nu dat je iemand mobiel belt via internet of wat dan ook, maar je zet het landennummer er voor, dan krijg je 031 (landcode) 6 (zonder de 0) en dan het nummer.

Bij elkaar maakt dit 0316.

Zie je het probleem ? En dat midden in de nacht ? :shocked::

het nederlandse landnummer heeft 2 nullen ;)

maar dat ter zijde,

die stem was krakerig, zonder emotie ofzo, en een andere keer praatte iemand een vreemde taal(russisch ofzo), ook een comp. stem, krakerig enzo, en ik voel me totaal niet op m,n gemak :S

je provider of telecom bedrijf bellen.
alle tijden noteren dat er gebeld wordt.

als het goed is gaan hun telefoon overlast starten.
de telecom maatschappij wordt ingelicht en zonodig wordt het nummer geblokkeerd.

het nederlandse landnummer heeft 2 nullen ;)

maar dat ter zijde,

die stem was krakerig, zonder emotie ofzo, en een andere keer praatte iemand een vreemde taal(russisch ofzo), ook een comp. stem, krakerig enzo, en ik voel me totaal niet op m,n gemak :S

computers bijten niet hoor :D

heel toevallig kreeg ik net ook een telefoontje!
hij ging zo:

Congratulations! you've just won a boat!

o'rly

Yes i've you donate 500 dollar to blabla we will send you a card with information.

o rly!

are you interested?

no! do you know how a ambulance from belgium sounds?
like this!

tududududu

vraag me niet waarom ze in het engels praaten maar het was volgens mij ook zo'n computer stem .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan