Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Welke provider moet ik kiezen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petra80

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
Ik woon sinds kort in Zwolle en wil daar een internetverbinding. Ik heb een laptop en wil daarom graag een draadloze verbinding. Ik wil een gemiddeld abonnement zodat ik een beetje kan downloaden en surfen, maar geen gekke dingen. Nu heb ik van die tests gedaan welke provider ik kan kiezen. Maar ik hoor over bepaalde providers ook weer allemaal klachten om me heen zoals @Home (de kabelaanbieder in Zwolle) en zelf heb ik ervaring met Tiscali dat niet altijd optimaal werkt. Hebben jullie suggesties welke provider ik het best kan nemen? Of welke ik juist niet moet nemen??

XS4All en Planet zijn goed en betrouwbaar!
Het Net is ook een optie!

Ikzelf heb HCCnet, en ben daar best tevreden over. Planet en xs4all zijn de betere. Als ik jou was zou ik kiezen tussen deze twee afhankelijk van hun aanbieding (snelheid, datalimiet, gratis modem enz.). Kijk ook eens op www.adslmetacrawler.nl

Mooi, dan kan ik mijn hcc abonnement opzeggen. Na de hcc dagen, wel te verstaan.

De bestaande dienstverlening van HCCnet en van HCC wordt vooralsnog onveranderd voortgezet.

Je kan er dus ook gewoon blijven!

Geplaatst door Petra80
Ik woon sinds kort in Zwolle en wil daar een internetverbinding. Ik heb een laptop en wil daarom graag een draadloze verbinding. Ik wil een gemiddeld abonnement zodat ik een beetje kan downloaden en surfen, maar geen gekke dingen. Nu heb ik van die tests gedaan welke provider ik kan kiezen. Maar ik hoor over bepaalde providers ook weer allemaal klachten om me heen zoals @Home (de kabelaanbieder in Zwolle) en zelf heb ik ervaring met Tiscali dat niet altijd optimaal werkt. Hebben jullie suggesties welke provider ik het best kan nemen? Of welke ik juist niet moet nemen??

Wat is voor jou belangerijk ? Prijs,stabiliteit,service,downloaden of .....

Bij elke provider i er van tijd tot tijd wel iets.Maak adhv van de postcode check een keuze die niet alleen om geld gaat en denk ook even na over adsl2

Heeft je laptop al een draadloze netwerkkaart of niet ?

Ik vind het belangrijk dat het internet het gewoon doet met een goede snelheid. Het hoeft voor mij allemaal niet supersnel, ik donwload toch geen films e.d.
Prijs is belangrijk maar niet ten koste van alles. Ik heb zelf ook weinig verstand van die aansluitingen, dus als mijn verbinding wegvalt wil ik wel kunnen terugvallen op de helpdesk.
Is dat adsl2 dan aan te raden? Ik dacht dat dat veel duurder is? Ik kan zoiets volgend jaar anders ook nog wel nemen had ik gedacht..
Mijn laptop heeft een draadloze netwerk kaart.

Wat vinden jullie van @home dan? Ik hoorde gisteren weer van een collega allemaal positieve verhalen. Maar op internet juist weer niet..

Ik heb geen telefoonaansluiting op dit moment, daarom overweeg ik dat ook. Ik had ook al gekeken naar direct adsl van KPN. Maar dat is ook al 35,- en dan heb ik geen mailbox of wat dan ook erbij..

Ik en mensen in mijn omgeving hebben geen problemen met @home. Maar wij wonen dan ook in een andere regio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan