Ik zie geen afbeeldingen meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
wanneer ik internet sites open zie ik geen afbeeldingen meer.
Het enige wat er op de plaats van de afbeelding staat is een kader met daarin een blauw driehoekje, een groen rondje,en een vierkant rood vlakje.
hoe kan ik dit verhelpen?

Dan heb je waarschijnlijk geen Java Virtual machine op je pc staan. Die kun je hier downloaden.

Geplaatst door Tanja1968
Dan heb je waarschijnlijk geen Java Virtual machine op je pc staan. Die kun je hier downloaden.

Ik heb ook wat zitten klooien bij internet opties, geavanseerd, omdat spellen van internet niet gingen laden, misschien staat daar iets verkeerd nu?

Eigenschappen voor internet > Geavanceerd > Multiemedia > Afbeeldingen weergeven aanvinken.

Geplaatst door l.slaats.
Eigenschappen voor internet > Geavanceerd > Multiemedia > Afbeeldingen weergeven aanvinken.

Ja, dat is gelukt maar het probleem met het laden van spellen van internet nog niet.

Geplaatst door B.Veuger

Ik heb ook wat zitten klooien bij internet opties, geavanseerd, omdat spellen van internet niet gingen laden, misschien staat daar iets verkeerd nu?

Dan kun je onderaan ook nog standaardwaarden herstellen inschakelen. Dan weet je zeker dat je niets verkeerd hebt aangevinkt.

Geplaatst door Tanja1968
Maar is het nu opgelost? Met die standaardwaarden ?

Sorry, Ja de afbeeldingen zijn weer in beeld.
Ik was aan het (klooien) geslagen omdat spelletjes van internet soms wel, maar vaak niet geladen konden worden.
Daar ben ik nog niet uit

Welke spelletjes zijn dat? Misschien moet je shockwave installeren?

Geplaatst door Tanja1968
Welke spelletjes zijn dat? Misschien moet je shockwave installeren?

Dat zijn spelletjes die we laden via startpagina onder de kop spelletjes staat luckyletters wanneer je die aanklikt krijg je een heel scala aan spelletjes.

N.b. shockwave wat is dat voor een prog, wat doet het, en waar is het te vinden?

Ik heb even op die site gekeken, en volgens mij zijn dat inderdaad shockwave games. Laat je weten of het gelukt is?

Geplaatst door Tanja1968
Ik heb even op die site gekeken, en volgens mij zijn dat inderdaad shockwave games. Laat je weten of het gelukt is?

Hellaas, ik heb het prog. geinstalleerd, maar het resultaat is nul

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Krijg je een foutmelding te zien als je die spelletjes wilt doen? Ik kan ze gewoon spelen. Het kan ook nog flash zijn. http://www.macromedia.com/shockwave...od_Version=ShockwaveFlash&P5_Language=English

Als je hier plaatst wat je te zien krijgt kunnen we misschien helpen. Misschien kun je een screenshotje maken?

Nee, ik krijg geen foutmeldingen het downloaden stopt er gewoon mee Normaal knipperen er ledjes op de modem, maar dan is alles in rust

Geplaatst door B.Veuger

Nee, ik krijg geen foutmeldingen het downloaden stopt er gewoon mee Normaal knipperen er ledjes op de modem, maar dan is alles in rust

Met flash komt er enige verbetering, ik ben nu ongeveer 8 minuten aan het laden, en het laden is 80% voltooid

Amd 800
100mhz
Win98se
Internet via kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan