Ik zie geen thumbnails meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gyedema

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Ik heb een fraaie case. Ongeveer een jaar geleden heb ik een homepage gemaakt, met onder andere een paar images die als link dienden. Klik je op het plaatje, dan ga je naar de betreffende sites. Het plaatje was een jpgtje op mijn eigen webspace, dus geen link naar een plaatje op een andere website.

Alles werkte, behalve... als ik thuis de pagina bekeek, zag ik de thumbnails niet meer! Keek ik op ieder andere PC: ja hoor, en de links werkten ook. Na lang lang zoeken de oplossing gevonden en het probleem hersteld.

Nu belt een vriend me op, en die ziet, je raad het al, geen thumbnails meer op zijn pc die als linkje dienen. En ik weet absoluut niet meer waar dat nou in zat en hoe ik dat heb opgelost. Volgens mij was het ergens iets in de firewall instelling maar daar ben ik niet zeker van, bovendien gebruik ik wel, maar hij geen Zonealarm dus daar twijfel ik wat aan.

Iemand wellicht een idee??

BVD!
Gerben
ps. voor wie de website wil zien: HIER IS IE, klik in het menu rechts op Harsus Live, daar moet een pagina komen met twee foto's die als link dienen; ook zijn er images als link op de pagina LINKS.

wat je eens zou kunnen proberen is het legen van de tijdelijke internetbestanden op de PC waar de plaatjes het niet doen.

Andere afraders:

bestandsnamen met meerdere punten erin
anti rechter klik scriptje....

t.

Geen enkele actie tot dusver heeft het probleem opgelost. Ik zal nog eens in de firewall instellingen zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan