Ik zie het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehm.. sorry, misschien wat meer informatie: het document is leeg, klopt. met het opstarten van de macro kan je deze vullen door opties aan te klikken in het popupscherm. Maar dan komt er een outmelding naar voren; vraag is waar het fout gaat, want ik zie het niet. Alvast bedankt!

Hai, :D

Doe aub even een beetje je best om een fatsoenlijke vraag te formulieren en zet jou macro voor het formulier te openen even in een AutoOpen of sowiets!

Zo moeten mensen elke keer antwoorden geven van het document is leeg.

Jou probleem is simpel je werkt met bladwijzers in jou code en deze heb jij doodleuk gewist in jou document...dus geen object om naar te schrijven...dus lalalala foutmelding...(Tenzij jij natuurlijk in de code zou checken of dit object wel bestaat)

See Yah! :thumb:

Ach, ik zie het nu ja.. zucht. Ik ben met zoveel tegelijk bezig dat ik er gewoon overheen kijk. Bedankt.
En de volgende keer zal ik er voor zorgen dat ik wat duidelijker ben in de uitleg.

Als de tekst die ik wil invoegen een (veel) grotere lap tekst is en opgemaakt is uit alinea's die je ook wil behouden, dan zou ik graag deze tekst uit een apart document willen halen en de tekst letterlijk overnemen zoals het in dat aparte document staat, kan dat ook?

Laatst bewerkt:
Hai Dum, :D

Geen punt hoor! (een ander wilt ook graag snappen wat je vraag is)

Enne graag gedaan hé!...

Wil jij deze aub afgehandeld zetten en voor je vervolgvraag een apart topic aanmaken..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan