ik zie m'n muiscursor niet!

• Onderwerp starter Onderwerp starter cies
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cies

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hallo, ik heb een spel gekocht, command & conquer: generals.
alleen nu wil ik het spelen, ik heb het spel opgestart, ik kom in het hoofdmenu en ik zie mn muiscursor niet! ik zie hem alleen maar af en toe flikkeren. Ook in het spel zelf is dit zo, nu kan ik het spel nauwelijks spelen!
Ook was het zo dat toen ik het spel voor het eerst opstarte, het nie lukte en er kwam te staan: major error (grote fout gevonden). Toen ik het voor de 2e keer opstarte werkte het wel, misschien horen deze 2 fouten bij elkaar
als iemand hetzelfde heeft (gehad) en raad weet, hoor ik het heel erg graag!!
gr. cies

ik heb het spel zelf ook ja:D en dan ook nog ZERO HOUR erbij:) maar ik heb ook wel is dat soort errors gehad zoals idd major error en soms staat er zelfs "you have encountered an serious error!" dus ik 1 keer opniew installeren en toen deed hij het gewoon weer :thumb: dus jij zou het ook kunnen proberen om eventjes het spel er af te gooien en op niew te installeren en als dat niet lukt zou je alles handmatig kunnen weg gooien en dan repair (als dat nog gaat) en anders in de zelfde map installeren

bedankt alleen dit is dus vooral dat ik de cursor niet kan zien.. dit is natuurlijk enorm k*t want daardoor kun je het spel niet normaal spelen.. kheb het al ge reinstalled maar dat hielp ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan