ik zie niet meer van vista dan het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik kreeg vanmiddag een paar keer een blue screen of death en ik uitzoeken waarom ik die kreeg en bleek dus me display driver verkeerd te zijn ik de nieuwe downloaden en die oude verwijderen en nieuwe installeren dat ging allemaal goed na het herstarten laade vista gewoon normaal tot het bureaublad en de startblak en de iconen kwamen niet dus ik denk vast iets fout dus herstart een keer maar toen kreeg ik nog geen icoontjes of wat dan ook dus doe ctrl alt delete en kreeg ik alleen maar een zwart scherm:confused:
ik ben er wel achter dat die alles laad want smartdoctor (progje wat bij de videokaart zit) starte want ik hoorde me videokaart koeler hard draaien wat die meestal doet nadat die is geherstart want dan is die 80 graden:P

de bsod die ik kreeg was stop:0x000000116 of wat minder nullen ik weet het niet precies het was in een seconde weg maar het eindigde iniedergeval op 116:P

wie kan mij helpen want het is vrij irritant ik kan nu alleen nog maar op internet door de express installer of hoe dat ding heet wat bij het moederbord p5q zit of in veilige mode starten wat trouwens wel werkt dan zie ik wel alles

mvg,
kevin10

je kan in de veilige modus wel opstarten en alles doen??? :shocked:

wat het je dan zoal gedaan voordat je het probleem kreeg?

het "werkt" nu weer maar dat is dan alles ik kan geen msn of spelletjes maar internet werkt wel...:confused:

als ik in de veilige modus opstart kan kon ik systeemherstel aanklikken en daardoor kon ik weer in normaal opstarten maar ik kan heel veel programma's niet starten ook niet in veilige modus.

hoe het is gekomen ik was een spelletje aan het doen en ineens ging het beeld van zwart en toen zag ik het weer en dat ging knipperen en zag ik rechtsonderin dat het beeldscherm apprataat niet werkt of iniedergeval de driver van de videokaart:P dus had ik die verwijderd geherstart en de nieuwe geinstalleert en weer geherstart en toen kreeg ik het probleem en het werkt ook niet als ik nu weer die andere installeer die op de cd staat:confused:

ik weet niet of het belangrijk is maar dit is mijn syteem:
asus p5q moederbord
intel core 2 dual e8400 (3 GHz)
2 x 2 gb werkgeheugen
asus eah 4850 videokaart
250gb hardeschijf

ik heb als besturingssysteem windows vista ultimate 32- bit.

hopelijk kun je wat meer met deze info:)

het is ook irritant dat die driver van de videokaart niet wil want dan werkt smartdoctor niet meer en word de videokaart 80 graden

Laatst bewerkt:
ik begrijp niet goed wat er misgaat met systeemherstel...
lukt het niet om in de veilige modus naar een herstelpunt terug te gaan wanneer alles nog goed werkte?

Ik denk namelijk dat het dus gewoon aan die grafische kaart zal liggen en die drivers ervan...
kan je me eens wat meer gegevens geven van die grafische kaart qua naam enzo (je kan daarvoor bijvoorbeeld het programma pc wizard gebruiken) want ik vind er namelijk niet veel over op het internet

ik heb het een soort van opgelost:P ik kon ook maar niet vinden waar het aan lag dus heb ik bij het schijfbeheer de hardeschijf verkleint en heb ik vista opnieuw op het andere gedeelte geinstalleerd en die werkt goed en ik kan alle programma's enzo nog wel gewoon gebruiken die op die andere stonden:P

ik heb het een soort van opgelost:P ik kon ook maar niet vinden waar het aan lag dus heb ik bij het schijfbeheer de hardeschijf verkleint en heb ik vista opnieuw op het andere gedeelte geinstalleerd en die werkt goed en ik kan alle programma's enzo nog wel gewoon gebruiken die op die andere stonden:P

ook goed dat je het dan zo oplost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan