Ik zie nooit chinese en zuid-amerikaanse sites

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Wat mij verbaast is, dat wanneer ik surf, ik maar een bepaald klein deel van alle sites ter wereld bezoek. Uitleg: nooit maar dan ook nooit kom ik op een chinese site (en dat moeten er erg veel zijn) of op een zuid-amerikaanse. Komt dat doordat ik geen chinees ken en ook geen spaans? Is daar niets aan te doen?

Ga naar www.google.nl, klik op "Taalhulpmiddelen", stel je voorkeur in op bijvoorbeeld "Chinees (traditioneel)" of "Chinees (vereenvoudigd)" of "Spaans" of "Portugees" (als je Braziliaanse sites zoekt) en zoeken maar!

Veel plezier! :)

reactie

Dat klopt maar dan moet je toch wel chinees kennen of spaans

Ik denk dat die Chinese en Spanjaarden niet weten dat jij hun taal niet ken , dus daar zal het niet aan liggen , maar wel de manier waarop je zoekt , ik denk dat je bij google spaanse trefwoorden of chinese trefwoorden moet intypen om er te komen ?

Probeer eens trefwoorden over te zetten met Free Translation en die in voeren bij Google !:thumb:

Trouwens wat moet je met site`s die je toch niet lezen kan :rolleyes:

Re: reactie

Geplaatst door brbr
Dat klopt maar dan moet je toch wel chinees kennen of spaans

Ja natuurlijk. Maar jij wilde toch graag naar Chinese of Spaanse sites? :8-0:

reactie

Oke, op freetranslations.com is het woord houses vertaald in 2 vierkantjes. Maar hoe typ ik 2 vierkantjes in google in?

Re: reactie

Geplaatst door brbr
Oke, op freetranslations.com is het woord houses vertaald in 2 vierkantjes. Maar hoe typ ik 2 vierkantjes in google in?

Lol. Als je de echte tekens (bijvoorbeeld Chinese) wilt zien, zul je de character encoding in je browser moeten veranderen natuurlijk. Anders krijg je alleen maar vierkantjes of andere rare tekens.

Als ik het goed begrijp is dat jouw probleem is dat je nooit op chinese of spaanse sites terechtkomt, maar dat het ook niet hoeft omdat je de taal toch niet spreekt;) dat ligt gewoon aan je zoekwoorden hoor, want als je bijv iets van crack intypt kom je vaak genoeg op russische/ chinese sites.

Geplaatst door Smartguy
ﻳﻱﻜﺝﺯﻂﺵﺦﱞﯼﺂﺽﻵﻵ ةإآفض״ٍژ۰

Niet schelden op het forum Smartguy
vinger04.gif

Loop je dan niet het risico op 'foute' links (en op onveilige sites te komen) te klikken omdat je niet begrijpt wat er staat, offe....?

ja natuurlijk, maar dan heb je wel op een chinese of andere buitenlandse site gezeten:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan